The designer era : My 15 favorite looks from Dries Van Noten fall / winter 2016 - 2017

eng : These are my 15 favorite looks from the latest Dries Van Noten Fall / Winter 2016 - 2017 collection, as seen at Paris Fashion Week. 

gr: Πριν από λίγο καιρό σας μίλησα εδώ για το πως αντιδρώ όταν βλέπω μια συλλογή ρούχων που μου αρέσει. Οι συλλογές που παρουσιάζει ο Dries Van Noten μου αρέσουν όλες πολύ, πιθανά να είναι ο πιο αγαπημένος μου, άντε να κονταροχτυπιέται με την Consuelo της Marni και την Miuccia της Prada. Αυτοί οι τρεις δίνουν ένα άλλο κάτι στην θηλυκότητα χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω τι είναι αυτό. Ο Dries όμως έχει ένα advantage που δεν το έχουν οι κυρίες. Το έντονο ερωτικό στοιχείο στα ρούχα του. Ξέρεις πως αυτό που έρχεται από την άκρη της πασαρέλας πρώτα το πόθησε ο σχεδιαστής, πριν το ποθήσει το ονειρεύτηκε, όχι απλά 5 μέτρα τόπι-τσίτι χωρίς παρελθόν, αλλά μια υπόσταση με αισθήματα που προσδίδει στο άψυχο ύφασμα και κάνει τις καρδιές τρία καρώ και βάλε κι άλλο. Έχει κάτι από αυτή την Βελγική διαστροφή σε συνδυασμό με σοκολάτες, λιβάδια, κακό καιρό και μυθιστορήματα για κακούς που τους αγάπησαν τρελά οι καλοί αλλά τελικά δεν έγινε τίποτε παραπάνω από μια φορά. Αυτό το έντονο ερωτικό, αυτό με μαγεύει στα ρούχα του Van Noten και είναι σαν να μου φωνάζουν "έλα, έλα, είμαστε οι Σειρήνες σου αλλά δεν θα σε πειράξουμε, όχι, την καθημερινότητά σου θέλουμε μόνο να διαγράψουμε και να κρατήσουμε εσένα ανέπαφη για να μας πας πιο κάτω..." Το μάτι μου βλέπει τα ρούχα και το χέρι μου γράφει μόνο του..... 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις