The designer era : My 15 favorite looks from Rochas fall / winter 2016 - 2017

 eng : These are my 15 favorite looks from the latest Rochas Fall / Winter 2016 - 2017 collection, as seen at Paris Fashion Week. 

gr: Το ενδιαφέρον με τις collections που παρουσιάζονται ανά τον κόσμο από σχεδιαστές μικρού, μεσαίου, μεγάλου βεληνεκούς και ειδικού βάρους δεν είναι οι πηγές έμπνευσής τους, τα υφάσματα που επιλέγουν, οι αναδρομές στο παρελθόν και το visual του πράγματος με όλιγη δόση μαμάς και πατρογονικών καταστάσεων γενικοτέρως. Η αντίδραση που προκύπτει βλέποντας τη συλλογή είναι αυτό που πάντα με ένοιαζε και έτσι ξεχώριζα τους σχεδιαστές σε αγαπημένους και αδιάφορους (το μίσος δεν υπάρχει στον δικό μου μικρόκοσμο της μόδας). Θα σας πω λοιπόν πως αντέδρασα βλέποντας την τελευταία συλλογή του οίκου Rochas για την επόμενη σεζόν. 
Ήταν θυμάμαι Κυριακή όταν πρωταντίκρισα αυτό το πρασινολαδί φουστάνι Rochas με το σκίσιμο και τις πιέτες και αμέσως σκέφτηκα το πόσο όμορφα θα ήθελα να μεγαλώνω σε αυτό τον κόσμο (τα όμορφα ρούχα γεννούν όμορφες σκέψεις). Συνεχίζοντας να βλέπω Rochas ρούχα, έπεφτα πάνω σε συνεχείς λούπες χρωμάτων με αντισταθμιστικά οφέλη που με απομόνωναν εντελώς από το περιβάλλον του "τώρα" και με τοποθετούσαν στο περιβάλλον του διαρκούς μου "θέλω", αυτού που μου μιλάει κάθε μέρα μετά τις 17.00, όταν επιστρέφω από το γραφείο και επιστρέφει και η φυσιολογικότητα στη ζωή μου. Πιθανά να μην καταλαβαίνετε αυτά που γράφω για την αντίδρασή μου σε μια συλλογή ρούχων και να νομίζετε πως κάτι δεν πάει καλά με μένα γενικότερα ή και ειδικότερα. Πιθανά. Μια τέτοια αγάπη για κάποια μέτρα ύφασμα χωρίς να τους δώσω λίγο από τη ζωή μου ίσως να είναι αδικαιολόγητα παραπτωματική. Αλλά πιθανά σε αυτά τα ρούχα να θέλω να δώσω λίγο από τη ζωή μου και να μην μπορώ. Κι εκεί είναι που με πιάνει το παράπονο.....  
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις