ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ : ΤΟ ANIMAL PRINT ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΡΕΣΟΥΜΕ

Υπάρχει ένα πράγμα που μου αρέσει στο blogging, δεν ξεκίνησα βέβαια σκεπτόμενη αυτό, κατέληξα όμως εκεί. Στην αρχή,  αυτό που ήθελα να κάνω είναι να δείχνω ωραία πράγματα προσωπικής επιλογής και όταν άρχισα να φωτογραφίζομαι, ήθελα να βγαίνω και να δείχνω πανέμορφη κι εγώ. Λάθος, λυπάμαι Margaret, μεγάλο λάθος. Τα blogs, τα sites, τα diaries όλες οι ψηφιακές πλατφόρμες που βρίσκονται δίπλα μας και μας κουνάνε τα χεράκια με χαριτωμενιά του στυλ "γιούχου, γιούχου, εδώ είμαι, δες με, άνοιξέ με, διάβασέ με" θέλουν ένα πράγμα κυρίως : την επικοινωνία, την διάδραση. Με την πάροδο του χρόνου αυτό κατάλαβα πως θέλω κι εγώ με αυτό εδώ το blog. 
 
Αυτό λοιπόν που τον τελευταίο καιρό μου αρέσει τόσο πολύ όσο δεν φανταζόσαστε είναι η επικοινωνία μας. Η μάλλον, να το πω καλύτερα, το να παίρνω εγώ τον ρόλο το δικό σας, το ρόλο του παρατηρητή και να προσπαθώ να μαντέψω τι αρέσει, τι δεν αρέσει, τι προκαλεί γέλιο και χαρά, τι θα ιντριγκάρει και αρκετά άλλα. Είναι μια πρόκληση στην οποία ενδίδω σχεδόν κάθε μέρα με χαρά και δεν θα σας το κρύψω, και με αγωνία για το αν οι επιλογές μου είναι τελικά οι σωστές. Που δεν είναι πάντα, αν ήταν τότε κάτι δεν θα πήγαινε καλά. Επίσης δεν ξέρω αν μπορώ να τις πω σωστές, αλλά ας μην υπεραναλύσουμε εδώ το συγκεκριμένο. 
Διαβάζοντας καθημερινά τα σχόλια που γράφετε στη σελίδα μου στο facebook, προσπαθώ να σας μάθω. Και το κάνω. Ξέρω ότι δεν είσαστε όλες κάτοικοι του Νομού Αττικής, έχω φίλες στην Λάρισα, στην Ξάνθη (τα αγαπημένα μου πατρογονικά), στην Κέρκυρα, στην Καλαμάτα, στην Θεσσαλονίκη. Ξέρω πως είσαστε απρόβλεπτες και αυτό είναι υπέροχο. Εκεί που λέω πως "το έχω" εκεί με εκπλήσσεστε και με καταπλήσσετε. Βαθμολογείτε, ψηφίζετε, σχολιάζετε, μιλάτε μεταξύ σας αλλά όλο αυτό γίνεται και με εμένα και για εμένα. Κι αυτό είναι πραγματικά ανεκτίμητο. 

Από όλα όσα έχουμε πει, έχω διακρίνει την αγάπη που έχουμε οι περισσότερες για ένα ωραίο animal print πανωφόρι. Ιδιαίτερο ρούχο, δεν θα σας πω ψέμματα. Είναι πολύ της μόδας φέτος και κυκλοφορούν πάρα πολλά στην αγορά. Τι θα πρέπει να προσέξουμε όταν θα πάμε να αγοράσουμε το αντικείμενο του πόθου μας : α) την ποιότητα και την τιμή. Η ποιότητα φυσικά θα πρέπει να είναι καλή και κυρίως το κομμάτι που θα επιλέξουμε να είναι οικολογικό. Η τιμή θα πρέπει να ανταποκρίνεται στην ποιότητα. Ένα παράδειγμα : για ένα οικολογικό γουνάκι από megastore που δεν έχει πατρόν και είναι κακοραμμένο, ξηλωμένο και παρατημένο σε μια κρεμάστρα, μη δώσετε λεφτά εκτός κι αν είναι Black Friday και το κομμάτι έχει 5 ευρώ, που και πάλι εγώ προσωπικά θα είχα τις επιφυλάξεις μου γιατί δεν αγοράζω για να γεμίσω την ντουλάπα μου με ρούχα που θα τα φορέσω στην περίπτωση που. Όχι. Αγοράζω ρούχα για να τα φοράω και για να τα χαίρομαι. β) Η γραμμή του : εδώ θα δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή. Αν το παλτό είναι σε γραμμή Α κι επειδή σίγουρα θα φορεθεί με χοντρά ρούχα (χειμώνα έχουμε, δεν κυκλοφορούμε με κοντομάνικο) θα κοιτάξουμε στον καθρέφτη για να δούμε αν μας κάνει το παλτό υπερδιπλάσιες. Αν είναι σε ίσια γραμμή, σαν αυτό που φοράω εγώ σήμερα, θα δοκιμάσουμε και ένα νούμερο μεγαλύτερο (μην φοβόσαστε, δεν είναι ντροπή και κανείς δεν θα σας πει πως παχύνατε) για να δείχνει καλύτερα με τα χοντρά ρούχα που θα φορέσουμε μαζί με το παλτό. γ) το μήκος / μάκρος : τώρα αυτό είναι καθαρά προσωπική υπόθεση. Εγώ είμαι υπέρ του middle length, δηλαδή αυτό που τελειώνει στη μέση του μηρού. 
Μετά από πολύ έρευνα, αρκετό προβληματισμό και άπειρες δοκιμές, έκανα την επιλογή μου από το perfectdress.gr, ένα ελληνικό e-shop που έχει πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις. Τα στοιχεία του μπορείτε να τα βρείτε στο τέλος του post. Το ωραίο μου animal print πανωφόρι συνδύασα με vintage ρούχα, δηλαδή με ένα τζιν παντελόνι Joop κι ένα μπουφάν που αγόρασα από ένα flea market στο Άμστερνταμ. Τα μποτάκια μου είναι Sante. Mέχρι το επόμενο post σας φιλώ. 
Perfectdress.gr ιστοσελίδα : εδώ 
Perfectdress.gr facebook page : εδώ 
Perfectdress.gr instagram account : εδώ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις