Εξομολογήσεις μιας γυναίκας : Η κυρία που έφτιαχνε Γιαπωνέζικα κιμονό.

Την γνώρισα μέσα από το Facebook, την παρακολούθησα, έβλεπα τα posts που ανέβαζε, τα σχολίαζα, μου απαντούσε μέσα στο χιούμορ και την "και καλά αντίδραση". Αρχίσαμε να στέλνουμε μηνύματα η μια στην άλλη συζητώντας διάφορα που συμβαίνουν σε αυτό τον κόσμο, ε κάποια στιγμή έπρεπε να γνωριστούμε και από κοντά. Ένα ωραίο πρωί, με μπισκότα κανέλας στο χέρι ανηφόρισα προς την οδό Αραχώβης (περιοχή Εξαρχείων) και συνάντησα την ΚiKa στο ατελιέ της. Η Kika (που θα μπορούσε να είναι η ηρωίδα στην ομώνυμη ταινία του Pedro Almodovar by the way) έχει τελειώσει τη Νομική, την Σχολή Βελουδάκη (εγώ όταν ακούω τόσες σπουδές τρομάζω γιατί είμαι ξύλο απελέκητο και αυτό είναι το μεγάλο παράπονο της μάνας μου).
Πίνοντας καφέ και βλέποντας ρούχα, αυτά τα υπέροχα που φτιάχνει η Κika, είδα το kimono που φοράω στην σημερινή φωτογράφιση. Είναι ραμμένο πάνω σε αυθεντικό γιαπωνέζικο πατρόν (όχι παίζουμε), μεταξωτό και η απόλυτη προσωπική μου λύτρωση. Γιατί? Φοράω κάτι μονοχρωμίες μέσα στην πλήξη το καταχείμωνο, φοράω το kimono από πάνω (η γραμμή του είναι φαρδιά, φοριέται με όλα) πάει η πλήξη, μας τελείωσε. Άσε δε που το ethnic στοιχείο είναι πολύ έντονο αλλά ταυτόχρονα και ισορροπιστικό γιατί δεν είναι τόσο βαρύ όσο αυτό του "καραγκούνα style" αλλά μεταμορφωτικό σε βαθμό λατρείας. Στο ατελιέ της αγαπημένης σχεδιάστριας θα βρείτε και άλλα ωραία ρούχα, προσέξτε όμως αν είσαστε τυπική δημόσια υπάλληλος μην κάνετε τον κόπο, η σχεδιάστρια έχει φαντασία (που αγαπάμε). δεν απευθύνεται σε εσάς. Δημιουργίες της έχουν παρουσιαστεί σε αρκετά μηνιαία και εβδομαδιαία περιοδικά, η αγαπητή Kika πρόσφατα ανέλαβε το ενδυματολογικό κομμάτι της γνωστής τηλεοπτικής σειράς "Αστέρας Ραχούλας" κι εσείς κρατήστε τα παρακάτω links, θα σας χρειαστούν. Εγώ, είπαμε. Είμαι πια φίλη. Και φανατική υποστηρίκτρια. 
Links :      Facebook         -    Linkedin      -   Youtube    

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις