The face of the designer : REJINA PYO Fall/Winter Collection presentation

Έβλεπα προχτές μια ταινία όπου ο Βουτσάς και ο Ηλιόπουλος κληρονομούν έναν οίκο υψηλής ραπτικής στην Αθήνα της δεκαετίας του 60 και στο τέλος της ταινίας συμβαίνει επίδειξη με τα μοντέλα να βγαίνουν φορόντας δημιουργίες, υπό την καθοδήγηση του animateur, o οποίος ανήγγειλε με φωνή μελένια στις εκλεκτές πελάτισσες : "Το μανκέν Ντίνα φοράει deux pieces από καρώ μπουκλέ με μεσάτο σακάκι και φούστα σε ίσια γραμμή". Ενθουσιασμός από κάτω. Μετά το in-house presentation ήρθε η εποχή των επιδείξεων σε ξενοδοχεία και trendy υπόστεγα, όπου στην πρώτη σειρά καθόταν όλο το σόι Βαρδηνογιάννη με τους παρατρεχάμενους, ηθοποιοί και λίγοι αστέρες του ελληνικού πενταγράμμου. Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει, τα πράγματα έχουν προχωρήσει, κάποια προς το καλύτερο, κάποια άλλα όχι προς το καλύτερο, αλλά η ανάγκη της γυναίκας για ωραία ρούχα πάντα θα υπάρχει. Ένα θετικό, κατά την γνώμη μου είναι πως όλοι πια έχουμε πρόσβαση άμεσα στο ρούχο που επιδυκνύεται και αυτό οφείλεται στην "κοινωνία της πληροφορίας", το διαδίκτυο. Δεν περιμένω πια ένα μήνα για να δω ρούχα στο περιοδικό, τα βλέπω ή ταυτόχρονα με τους fashion maniacs που παρίστανται στα shows, ή μετά από καμία ωρίτσα, γιατί εγώ δεν είμαι και τόσο maniac, έχω να βάλω και μπουγάδα.
Το "ωραία ρούχα" λοιπόν είναι πάντα σχετικό του γούστου και των αναγκών μας. Βέβαια, όλες οι γυναίκες κάνουμε όνειρα και θέλουμε να φορέσουμε το, πρακτικά και οικονομικά κυρίως, αδύνατο. Ανακάλυψα την REJINA PYO και σας δείχνω την συλλογή της γι' αυτή τη σεζόν μαζί με την σειρά eyewear που κυκλοφόρησε. Κάποια ρούχα της θα ήθελα πολύ να τα φορέσω. Κάποια άλλα, δεν ξέρω, θα το σκεφτώ. Εγώ βέβαια έχω και μια αγάπη στο δύσκολο ρούχο, το λίγο άκαμπτο με μεγάλες φόρμες. Αλλά πάντα υπάρχει το δικαίωμα της επιλογής: Σου αρέσει κάτι ? Μια χαρά! Δεν σου αρέσει? Πάλι μια χαρά. Έτσι πάμε παρακάτω. Καλή εβδομάδα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις