Streetstyle Sunday: Looks from Seoul Fashion Week

"Η μάρκα είναι μια συμπύκνωση νοημάτων. Τίποτε άλλο. Μπαίνει πάνω στο προϊόν για να το διαφοροποιήσει από τα πανομοιότυπα ανταγωνιστικά. Μπαίνει πάνω σε διαφημίσεις, φορτηγά, μπλουζάκια. Κολλάει τα νοήματά της πάνω μας. Συμπληρώνει τα μηνύματα που δίνουμε στους γύρω μας. Ακόμη και αν επιλέγουμε ανεπιτήδευτα, εκείνοι δεν το ξέρουν. Η μάρκα έχει άρρηκτη σχέση με τη μόδα. Κάποτε ήταν το όνομα του σχεδιαστή. Σήμερα είναι το όνομα κολοσσιαίων εταιρειών που προσπαθούν ταυτόχρονα να μαντέψουν και να καθορίσουν «τι θα φορεθεί το καλοκαίρι.  
Μόδα όμως δεν είναι πια μόνο τα ρούχα. Είναι ό,τι καταναλώνεται στη δημόσια σφαίρα. Ό,τι αποτελεί κομμάτι του lifestyle: το κινητό, το αυτοκίνητο, το περιοδικό, το ποτό, το κόσμημα... Μόδα είναι, όπως είπε και ο κοινωνιολόγος Ζυλ Λιποβετσκί, η αυτοκρατορία του εφήμερου. Η μόδα φέρνει την καινοτομία. Η καινοτομία φέρνει διαρκείς προκλήσεις. Οι διαρκείς προκλήσεις φέρνουν διαρκείς επιθυμίες. Πετάμε αυτό που μόλις πήραμε, για χάρη της νέας, βελτιωμένης έκδοσης. Δεν είμαστε και χθεσινοί! 
Ούτε οι μάρκες. Όταν οι πολίτες του κόσμου συσπειρώθηκαν με όραμα τη βιώσιμη και ηθική μόδα, κάποιες μάρκες φρόντισαν να κάνουν την ηθική και τη βιωσιμότητα... μόδα. Διά της επικοινωνίας, φυσικά. Μια απλή έρευνα στο Διαδίκτυο αποδεικνύει ότι από τις 100 διεθνώς κορυφαίες μάρκες του 2009 περισσότερες από 40 έχουν δεχθεί καταγγελίες και κατηγορίες. Πολλές αποδεικνύονται ψευδείς και υποκινούμενες. Το πρόβλημα όμως φωνάζει: Πώς θα γίνει η μόδα ηθική και όχι η ηθική μόδα;"
Σήμερα, αποσπάσματα του πολύ ενδιαφέροντος κειμένου της Ζωζέτας Μηλιοπούλου (Διδάσκουσα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο) συνοδεύει τις φωτογραφίες από την Seoul Fashion Week.