Streetstyle matters: The evolution of style is a social thing

Ακούω τώρα τελευταία από πολλούς ανθρώπους το πόσο έχει αλλάξει το στυλ των γυναικών από το 2000 και μετά και πόσο κομψές ήταν οι γυναίκες στο παρελθόν, την δεκαετία του 60 π.χ. κι εκεί γύρω. Συμφωνώ μαζί τους στο εξής : στο πόσο έχει αλλάξει το στυλ των γυναικών. Βέβαια, εδώ πρέπει να παραδεχτούμε πως το στυλ των γυναικών έχει αλλάξει γιατί έχει αλλάξει εντελώς και η ζωή τους. Η γιαγιά μου, κομψότατη κυρία της δεκαετίας του 50 και του 60, δεν δούλεψε σχεδόν ποτέ. Είχε τον παππού μου που έφερνε το ρευστό στο σπίτι και οι ασχολίες της ήταν το μαγείρεμα, η κοκεταρία και ο καφές με τις φίλες που γινόταν και η κριτική για την κοκεταρία. Εγώ πάλι στο σήμερα, σε αντίθεση με την αγαπημένη μου γιαγιά, δουλεύω από το πρωί μέχρι το βράδυ για το αυτονόητο. Δεν έχω καιρό για μαγείρεμα και μερικές μέρες δεν έχω καιρό για κοκεταρία. 
'Οσο κι αν μου αρέσουν τα ψηλά τακούνια, flat φοράω γιατί κόβω κάθε μέρα χιλιόμετρα περπατήματος οπότε με τα τακούνια μάλλον θα έκανα 5 βήματα και θα σταματούσα. Επίσης, όταν δουλεύεις από το πρωί μέχρι το βράδυ, το μόνο που θέλεις να φοράς είναι άνετα ρούχα που δεν δυσκολεύουν τις κινήσεις και τις μετακινήσεις σου, δηλαδή jean, άνετα φαρδιά φορέματα, φόρμες. Το ωραίο της υπόθεση είναι πως τις σκέψεις μου αυτές τις βλέπω εφαρμοσμένες στο streetstyle όπου το αθλητικό παραλήρημα και η πλήρης αποδόμηση μιας επιδεικτικής μεγαλομανίας συμβαίνουν συχνότερα όσο περνάει ο καιρός. Υπάρχουν βέβαια και οι κυρίες που ντύνονται λες και βγήκαν από τα ντεφιλέ και τις πασαρέλες. Και πάντα θα υπάρχουν. Όπως υπάρχουν στη μοντέρνα κοινωνία τάξεις που προσδιορίζονται από το πόσο χρήμα διαθέτουν στο πορτοφόλι τους. Αυτό που δεν καταλαβαίνω και θα ήθελα την δική σας γνώμη είναι πως brands όπως το Vetements, μια φίρμα που αντιπροσωπεύει τη νεανική κουλτούρα της μόδας και απευθύνεται κυρίως σε νέους ανθρώπους, πουλάει ένα jean 1.000 ευρώ και βάλε κι ένα t-shirt 500 ευρώ. Όσο κι αν μου αρέσεις Vetements θα σου πω όχι και θα πάω να αγοράσω μια αντιγραφή σου από τα μεγάλα σου χωνευτήρια. Κάπως πρέπει να εξυπηρετηθούμε κι εμείς οι ταλαίπωροι αλλά καλαίσθητοι ντερβεντέριδες του σήμερα. Χαίρετε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις