Love advise : Things we have learned from our mothers


Κάθε χρόνο, όταν πλησιάζει η γιορτή της μητέρας, εγώ είμαι ιδιαίτερα προβληματισμένη. Καταρχάς δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχουν τέτοιες γιορτές, του πατέρα, της μητέρας, δηλαδή όλο το χρόνο σκοτώνεσαι με την μάνα σου και την συγκεκριμένη μέρα αλλάζουν τα πράγματα και εσύ γράφεις ύμνους και όρκους λατρείας για να αναιρέσεις τους καυγάδες ενός χρόνου? Με την δικιά μου μάνα, που λέτε, έχουμε μια σχέση πάθους. Εκεί που αγαπιόμαστε εκεί ρίχνουμε έναν καυγά τρικούβερτο και αυτό συμβαίνει 46 χρόνια τώρα και έτσι δεν βαριέται η μια την άλλη. Που θα μπορούσε να συμβεί δηλαδή αν έλεγα ΝΑΙ σε όλες τις εντολές της. Anyway, επειδή δουλειά μιας μάνας είναι να δίνει συμβουλές και δουλειά δική μου και δική σου είναι να τις τηρείς γιατί αλλιώς κάηκες, ορίστε μερικές συμβουλές ομορφιάς από μάνες all around the world που αγαπούν τα παιδιά τους "αλλά δεν με ακούει βρε Χρυσούλα μου, δεν με ακούει. Έχω και το ζάχαρο που με ταλαιπωρεί...." και φυσικά το κορυφαίο - μεγάλο hit ανάμεσα στις μαμάδες αυτού του πλανήτη "τι θα πει ο κόσμος". 
Μην προσπαθείτε να "γίνετε" κάποια άλλη. Να είσαστε χαρούμενες για όλα τα ωραία που έχετε αυτή τη στιγμή στη ζωή σας και μην σκέφτεστε τι δεν έχετε ή τι άλλο θα μπορούσατε να έχετε (από μαμά ψυχολόγο αυτή η συμβουλή το δίχως άλλο).
Όταν ετοιμαζόσαστε να πάτε κάπου επίσημα, το μαλλί ας μην είναι κουνουπίδι και το μακιγιάζ ας μην είναι Κρουέλα ντε Βιλ.
Μην καμπουριάζετε, μην καμπουριάζετε (εδώ μιλάει η μάνα μου). Φορέστε ένα Gucci και καμπουριάστε. Θα σας κάνει μήνυση ο γνωστός οίκος το δίχως άλλο.
Πάντα να ενυδατώνετε τα χέρια σας (μια Nivea υπάρχει σε όλα τα σπίτια) για να αργήσουν να εμφανιστούν αυτές οι καφέ κηλίδες (που θα εμφανιστούν κάποια στιγμή...)
Ξεκινήστε την ημέρα σας με δύο μεγάλα ποτήρια χλιαρό νερό με φέτες λεμονιού και αγγουριού. Να ένας λόγος που καυγαδίζω με την μάνα μου. Εγώ ξεκινάω την ημέρα μου με δύο τσιγάρα - δυό καφέδες. Αλλά δύο παρακαλώ.
Να πίνετε πολύ νερό και να χαμογελάτε (άσε μας ρε μάνα, εύκολο το έχεις με τόση ακύρωση που τρώμε κάθε μέρα?). Και να προσπαθείς να ξεκουράζεσαι χρυσουλάκι μου. Και να τρως υγιεινά, πολλά φρούτα και λαχανικά (σε μια άλλη ζωή ίσως μαμά γιατί τώρα τρώω τηγανιτές πατάτες....)
Μην μαδάτε τα φρύδια σας (οκ, προσπαθούμε)
Πάντα να φοράτε αντηλιακή κρέμα. Πάντα να αφαιρείτε το make-up το βράδυ πριν κοιμηθείτε, πάντα να πλένετε το πρόσωπό σας με χλιαρό νερό για να καθαρίζουν καλά οι πόροι - εντάξει μαμά, εδώ πάω πάσο. 
Να γυμνάζεστε, είναι εύκολο. Περπατήστε 30 λεπτά κάθε μέρα....(εντάξει, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα....)
Αποφεύγετε τοξικά πράγματα όπως το κάπνισμα, το αλκοόλ και τα σχετικά (εντάξει, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα, αριθμός 2...)
Το ωραίο δερματάκι δεν έχει να κάνει με τι του φοράς, αλλά με τι τρως (γιατί μετά θα συμβεί γιατρός και ειδικότερα πλαστικός χειρούργος...)
Και το καλύτερο για το τέλος : προσπαθήστε να κάνετε παρέα με ανθρώπους με θετική σκέψη. Επιβραδύνει την διαδικασία γήρανσης και συμβάλλει τα μέγιστα στο λεγόμενο well - being. - Ρε μάνα, στην Ελλάδα του 2016 υπάρχει κανένας άνθρωπος με θετική σκέψη εκτός από την Μαριάννα Βαρδινογιάννη και κάτι αλκοολικούς σελέμπριτις με ντεκαπάζ? Εκτός κι αν θέλεις να κάνω παρέα με αυτούς......

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις