Art Galore : Leaving Utopia by Nikolas Ventourakis

eng : Nikolas Ventourakis is a Greek photographer based in London. Leaving Utopia is his photographic project about life during the economic crisis. In his own words : 
"Following that methodology for my project “Leaving Utopia”, I compiled a visual narrative as a reaction to the social crisis in Greece. It is not a documentary, yet it is a document of a fluctuating and hostile environment, in which past rules are overturned and new realities reveal themselves. The project presents an interpretation of a newly discovered a continent that is Europe of the 21st century, where billboards advertise no new and brighter lives and the people are offered a multitude of dystopian futures.
With “Leaving Utopia” questions are asked. The answers are still to be found. The title does nor refer to an idyllic past that has been lost. It is about us changing our perception and realising that we never were living an utopia." Words: Nikolas Ventourakis, Thisispaper. Photography: Nikolas Ventourakis."

gr: Ξέρω πως θα ’ρθεις μια μέρα για να μου χαρίσεις τα πάντα. Και θα επουλώνεις τις πληγές μου, θα διασκεδάζεις την ανία μου, θα πετάς τα αποτσίγαρα, θα πλένεις τα σεντόνια, θα γελάς με τις παραξενιές μου, θα γοητεύεσαι από τα ευφυολογήματά μου. Και η αγάπη θα ρεμβάζει στο κρεβάτι.Ξέρω πως θα ’ρθεις μια μέρα. Και έχοντας χαρίσει τα πάντα, θα μετράς τις πληγές μου. Διασκεδάζοντας την ανία μου, θα πετάς τα αποτσίγαρα. Επίσης θα πλένεις τα σεντόνια, θα γελάς με τις παραξενιές μου, θα ζυγίζεις τα ευφυολογήματά μου. Και η αγάπη θα ξεχνιέται στο σαλόνι. Ξέρω πως θα ’ρθεις μια μέρα για να κάνεις τη σούμα. Θα ζητάς το μερτικό σου. Θα περιπαίζεις την ανία μου. Πετώντας τα αποτσίγαρα (από συνήθεια και μόνο), θα πλένεις και τα σεντόνια. Θα γελάς με τις παραξενιές μου, μα τα ευφυολογήματά μου θα σε αφήνουν αδιάφορη. Και η αγάπη θα λιμνάζει στην κουζίνα. Ξέρω πως θα ’ρθεις μια μέρα για να πάρεις πίσω τα πάντα. Φεύγοντας (στο πλάι, σκόρπια αποτσίγαρα και σεντόνια με ύποπτους λεκέδες) θα παρατήσεις την πόρτα ανοιχτή. Και η αγάπη θα το σκάσει βλαστημώντας....." Θεόδωρος Νταλούσης - Εκκίνηση ΙΙ
Το ποίημα συνοδεύει τις φωτογραφίες του Έλληνα φωτογράφου Νικόλα Βεντουράκη. Το project του έχει τίτλο "Leaving Utopia".


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις