Trend battle of the ages : white lace vs versatile denim plus greek songs.....

eng : Today we are talking about two major trends : jeans, a worldwide all time classic and white lace, this summer's smash hit. When it comes to fashion, nothing defines us better than denim.Considering the sheer prevalence of styles available to us right now, it’s no wonder that jeans have emerged as wear-anywhere essentials, as opposed to the basic, casual, anti-establishment staples they once were. From shorts and skirts, to colored and artfully-printed styles—not to mention broken-in jackets, vests, and overalls, we’ve taken denim to a whole new, staggeringly broad level. 
Exuding contemporary chic, this season’s huge white lace trend keep you looking cool however high the temperature climbs. With an emphasis on bohemian and comfy chic, you can enjoy the total white lace look as your casual wear during the day and light up the night with a smart cocktail dress or an elegant evening gown.

gr: Kάθε φορά που βλέπω μια ωραία εικόνα, εκτός από τα πυροτεχνήματα που ανάβουν αυτομάτως στο μυαλό μου, σκέφτομαι στίχους τραγουδιών. Τραγούδια που τα άκουγα όταν ήμουν μικρή, με τους φίλους μου, στις παρακμιακές ντισκοτέκ της επαρχίας, τραγούδια που δεν ήθελε να ακούσει κανείς άλλος από την παρέα μου όταν στην μετα-εφηβεία μου άρχισα να αποστασιοποιούμαι από το "εμπορικό" και τις επιτυχίες, τραγούδια που αρέσουν στον μπαμπά μου, τραγούδια της ζωής μου που έφυγε, τραγούδια της ζωής μου που θα έρθει. Έχω την τύχη να έχω καλούς "φίλους" στο Facebook (όλους εσάς δηλαδή) που μιλάμε για μόδα, για στυλ, για whatever, μου δίνετε ιδέες, τι καλά για την blogger! Σκέφτηκα που λετε να συνδυάσω 2 trends που αγαπώ, το παντοτινό jean με το smash hit του καλοκαιριού, την λευκή δαντέλα και να τα "συνοδέψω" με στίχους των τραγουδιών που άκουγα, ακούω και θα ακούω. 
Ναι , ναι μπορώ ω ναι να κοιτώ μπορώ εσένα… Να σου πω τον ήλιο κι αύριο σου κρατώ ναι μπορώ…θεός, να σε κρατώ μπορώ…
Δεν μπορώ να σου πω, πως θα υπάρχεις αύριο μέχρι την αυγή…μα μπορώ, ναι μπορώ να σου δώσω τόση αγάπη για παντοτινά…
Μη μαζί γιατί μ’ αρέσεις πιο πολύ τα μάτια σου δυο λάθη μου μαζί...
Μια στιγμή μαζί δεν έχω φρένο μάτια μου για μας. Μη μαζί γιατί... me and you baby...

Καψ’ ένα βράδυ σου ένα. Χάλασε εσύ για μένα ένα βράδυ σου μες τα μάτια σου
Γεια! Έτσι απλά μου είπες ένα γειακι έτσι απλά σου είπα ναι μ’ αρέσει ναι, να μου μιλάς.
Κι ήταν μέρα μεσημέρι και είναι βράδυ τώρα και ποιος ξέρει πια, βλέπω τα χείλη σου έτοιμα να φιλήσουν και τα δικά μου έτοιμα να ρουφήξουν
Μ’ ένα γεια σου μόνο, σε θέλω ξανά.Μ’ ένα γεια σου μόνο, ναι, ξέρω για μας.Να σου δώσω όμως φιλί να φοράς να το δείχνεις λέω παντού, να ξέρουν για μας.
Μαζί σου βρέχει κι όλο με στάζεις κι όμως με καίει η ανάσα σου. Θα σε κυλήσω σε μια λάσπη να σε φιλήσω στη βροχή.
Καυτά, απαλά, δεν ξέρω αν σ’ αγαπώ μα στάζω, ναι, για σένα που εγώ θέλω τόσο..γυμνά, απαλά σε ξέρω απλά σαν φως, πατώ κι απλά βελούδο, sex & strass
Να επιστρέφει μόνη έμαθε να’ναι ελεύθερο πουλί και τα μπλόκα του αλκοτέστ ν’αποφεύγει άψογα μπορεί
Μέχρι το φόβο της συνήθισε να κοιμάται μοναχή που μακριά του έτρεμε και φοβόταν ως και τη βροχή
Τη συμπαθούσα όταν γύριζε κι όλο πάρκαρε στραβά. Τη μαμά μου θύμιζε όταν την παράτησε ο μπαμπάς
Μα ξαφνικά οι γάτες γίναν ροζ, βάζουν ρουζ και οι γάτοι είναι άσπροι, κάνουν ντουζ, τα όνειρά μου από μικρός ήταν πάντα μες στα ροζ κι η βροχή που θα 'ρθει θα μυρίζει ροζ τη γη.
Νέοι, μείναμε νέοι κι ήπιαμε δρόμους. Ναι, και πάντα κοιτούσες τους τραγουδούσες
Ναι, και πάντα μιλούσες για δύο φεγγάρια, που’ ταν το ένα πιο sexy, πιο cool. Του τραγουδούσες και του μιλούσες πως αν ξανάρθει θα σε βρει όπως πριν.
Νέοι, μείναμε νέοι κι ήπιαμε δρόμους πριν τελειώσουν, πριν έρθει η στροφή. Να και μια ανηφόρα θα πάρω φόρα μα πάλι ίσια 4η, 5η, 6η.
Ασταμάτητοι οι καιροί, ασταμάτητοι κι οι νέοι, φύγαν μόνο μερικοί στη στροφή. Κι αν τρακάρουμε μαζί εμείς θα ‘μαστε πιο νέοι...
2α, 3η, 3η , 4η, 5η και 6η. Δε σταματώ με πιάνουν. Πάω με τέρμα γκάζι....
Δεν έχω πάψει, δεν έχω πάψει να κοιτάω. Δεν έχω πάψει να κοιτώ…τον ήλιο που είχα πλάι αγκαλιά…αγκαλιά μου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις