Mood of the moment : Patio umbrellas and Pom Pom Factory.

eng : We all love love a sun umbrella for our patios (if we are lucky enought to have one) – but one with lots of charm, of course. But will it be a retro-esque double decker with a color contrasting lined edge? Or will it be a bohemian, Balinese style ornate with tassels and charms? Or a vintage florally tassel one? Decisions, decisions . . . 
And then, you can’t go wrong with a company called the Pom Pom Factory. Karen Hsu’s ‘factory’ churns out beautiful pom poms, made from 100% bio-degradable and recycled tissue paper. Whether it be for weddings, store windows, editorials or parties, the Pom Pom factory is available for in-person installations. You can always purchase them flat with instructions on how to do it yourself.

gr: Μαμά, συγγνώμη που ξέχασα να σε πάρω τηλέφωνο δέκα μήνες.
Μπαμπά, συγγνώμη που δεν κρέμασα το καθρέφτη που μου έφτιαξες στο δωμάτιο μου επειδή με έδειχνε άσχημη.
Αδελφέ, συγγνώμη που σε χαστούκισα όταν δεν μου είπες σ’ αγαπώ όπως έκαναν όλοι οι υπόλοιποι στα μηνύματα στο φεισμπουκ.
Αδελφή, συγγνώμη που στράβωσα τα κλειδιά σου για να αποφύγεις να με δεις έτσι.
Φίλη 1, συγγνώμη που το θάρρος μου τελείωσε μαζί με την μνήμη σου.
Φίλε 1, συγγνώμη που ο έρωτας μου έδωσε φτερά χιλιομέτρων στα πόδια μου.
Φίλη 2, συγγνώμη που το ρηχό γινόταν βαθύ κ η οργή σε έκρυβε κάτω από κύματα.
Φίλε 2, συγγνώμη που ο έρωτας σου έθρεψε τον τοίχο μου.
Φίλη 3, συγγνώμη που φοβόμασταν τον ίδιο αυθύπαρκτο εχθρό.
Φίλε 3, συγγνώμη που σε πρόλαβε η ζωή κ όχι εγώ.
Φίλη 4, συγγνώμη που η φαντασία μου σε ξεχώρισε με στιγματισμό.
Φίλε 4, συγγνώμη που ήθελα και το πνεύμα σου και το σώμα του.
Φίλη 5, συγγνώμη που το χαρτί σε βγάζει δοσίλογο.
Φίλε 5, συγγνώμη που σε δηλητηρίασα με το πάθος των παθών μου.
Γκόμενε 1, συγγνώμη που δυνάμωνα με τη φθορά σου και καμάρωνα τα παράπλευρα αίματα και έσφιγγα μπάλες από σιδερένιο αιθέρα και κρατούσα παρουσιολόγιο στην απουσία μου και τη δική σου αντίστιξη.
Γκόμενοι 1,2,3 κοκ , συγγνώμη που ο τσαρλατάνος δεν προειδοποίησε.
Εαυτέ μου, συγγνώμη που ζητώ συγγνώμη με συγγνώμη. - "
Συγνώμη" της Ελευθερίας Τ. 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις