Fashion verdict : The top 10 most viewed fall 2016 shows on Vogue Runway

eng : Even with a non-set set, Chanel came out on top, as usual, with nearly 4.1 million page views, but otherwise there was a lot of shifting among Vogue Runway’s most-viewed shows of the season, with Balmain, Demna Gvasalia’s Balenciaga debut,Marc Jacobs, and Kanye West’s Yeezy show among the new entries this season.

gr : Ο κόσμος ψήφισε και θέλει Chanel. Δεν το λέω εγώ, το λέει η Anna Wintour που ξέρει πολύ περισσότερα από εμένα για την μόδα και τα σχετικά. Όπως και πέρυσι το show του οίκου ήρθε πρώτο σε views στο portal της Vogue. Γενικά όμως δεν υπήρξαν μεγάλες εκπλήξεις, το κοινό ήθελε να δει τα πιο ηχηρά ονόματα του κόσμου που δημιουργεί ονειρικές παραισθήσεις στις περισσότερες από εμάς και κάτι ψηλοεμφράγματα στους περισσότερους από εσάς (κυρίους) γιατί εμείς ρε παιδί μου θέλουμε να μετατρέπουμε τις παραισθήσεις μας σε real thing και σας στέλνουμε τον λογαριασμό φιρμάνι. Τι άλλο είδε το αγαπητό κοινό εκτός από την collection της Chanel? Ε παιδιά, διαβάστε το post, γι αυτό κάθομαι και βγάζω τα ματάκια μου, δεν θα σας τα σερβίρω όλα με την μία. Και θα ήθελα σας παρακαλώ πολύ να μου πείτε αν διαφωνείτε μια κάποια από τις συλλογές που βρίσκονται σε αυτό το top 10, γιατί εγώ διαφωνώ κάθετα με μια, αλλά δεν σας λέω ποια είναι αυτή, ψάξτε να την βρείτε. Άντε και καλό καλοκαίρι.  
Chanel, Page views: 4,077,792, Rank last season: 1
Gucci, Page views: 3,133,079, Rank last season: 3 
Valentino, Page views: 2,703,569, Rank last season: 4
Balmain, Page views: 2,660,183, Rank last season: New entry 
Balenciaga, Page views: 2,465,860, Rank last season: New entry 
Dolce & Gabbana, Page views: 2,378,733, Rank last season: 6 
Marc Jacobs, Page views: 2,278,833, Rank last season: New entry 
Louis Vuitton, Page views: 2,215,149, Rank last season: 7 
Saint Laurent, Page views: 2,147,005, Rank last season: 5
Yeezy, Page views: 1,923,076, Rank last season: New entry

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις