Met Gala 2016: a Red Carpet Fashion Fever


eng : The Met Gala—the party of the year, as well as the fashion industry’s most pivotally important red carpet—is finally here. The evening’s event on the first Monday in May is, as Vogue International Editor at Large Hamish Bowles has said, a “glamorous arena for high fashion” and one in which the museum’s exhibitions and the sartorial choices of the designers and attendees are given equal weight in the wider world. The choices that are made here will have a ripple effect across the industry and culture at large as they establish and confirm the future of fashion—trends and all. Which is all to say that the red carpet arrivals are as iconic and history making as the exhibition itself, if just a touch more ephemeral. “Manus x Machina: Fashion in an Age of Technology.” The future of fashion has arrived...

gr: Πάει, πραγματοποιήθηκε και το Met Gala 2016 την Δευτέρα που μας πέρασε, τι άλλο να περιμένουμε όλη την υπόλοιπη χρονιά που θα μας συνταράξει εμάς που παρακολουθούμε την μόδα, όλοι γράφουν σεντόνια για τις εμφανίσεις, τα trends που φορέθηκαν περισσότερο και για τις πιο όμορφες κιουρίες της βραδιάς αυτής, αλλά εγώ έχω κάποιες ενστάσεις και θα τις μοιραστώ μαζί σας γιατί αν δε τα πω σε εσάς που με καταλαβαίνετε, σε ποιον θα τα πω? Στη μάνα μου? 

  Φόρεμα "Βελονάκι σταυροβελονιά - θέλω να πάρω σύνταξη στα 45 μου και δεν έχω ένσημα"
Φόρεμα "Σεξ παιχνίδια και άλλα, πρώτος όροφος Ομόνοια square, δεν έχουμε παράθυρα στο μαγαζί" 
 Φόρεμα" όχι φόρεμα, μόνο botox"
Φόρεμα "κρύβω 3 κατασκόπους στα φουρό μου και Hillary 4 President"
Φόρεμα "2 ευρώ το μέτρο από την λαϊκή και οι παγιέτες μου είχαν ξεμείνει από το Χριστούγεννο"
 Φόρεμα "Η αναβάθμιση του δερμάτινου αξεσουάρ στην couture και η ταυτόχρονη προσωπική κάθοδος στα στυλιστικά τάρταρα"
 Φόρεμα "εξαφάνισα τα πόδια μου και κάντε υπομονή ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός"
Φόρεμα 2-3 νούμερα μεγαλύτερο για το after party όργιο (you never know)...
Φόρεμα "είμαι νηπιαγωγός και έδειχνα στα τετράχρονα ρομποτική και Κάντυ Κάντυ"
Φόρεμα "το 2015 έβγαλα τα περισσότερα λεφτά και δεν το έριξα στους μπάφους σαν κάποιες άλλες"
Φόρεμα "ολική καταστροφή - τίποτε όρθιο"
 Φόρεμα πεθεράς που θα ήθελε να είναι η κόρη 
 Εμφάνιση 20 χρόνια πριν και 5,5 χρόνια ομπρός 
Φόρεμα "λοβοτομή και στίχοι από ποιήματα του Μπρετόν σε παρακμιακή ποπ από την Μασαχουσέτη" 
 Φόρεμα "με σπονσοράρουν τα αλουμίνια Sanitas για να ταΐζω τα σπουργίτια"
 Εμφάνιση Αχαρνών 128 και Αγίου Μελετίου, απέναντι από τους φούρνους Χωριάτικο
 Φόρεμα "και πάχυνα και βαριέμαι και δεν συνοδεύομαι"...
 Φόρεμα "με εγκατέλειψαν οι χορηγοί αλλά ο κόσμος είναι γεμάτος κορόϊδα"
 Φόρεμα "ωδή στην οικολογία και την κομποστοποίηση με μια εσάνς τηγανόλαδου"
Φόρεμα που ότι και να γράψεις είναι λίγο....
 Φόρεμα "Ήμουν στη Λέσβο πριν από λίγο, άστα παιδάκι μου, εσύ όλα καλά εδώ πέρα?"
 Φόρεμα "αστρολογικές προβλέψεις Λίτσα Πατέρα χωρίς μητέρα"
Φόρεμα "είμαι Ντρούνα και μαδάω σαν την φτερού τη θεια μου από τα Κοντόστερνα Άργους Αιτωλικού"
 Εμφάνιση "διπολική διαταραχή και ουισκάκια"
Εμφάνιση μπουρλότο χωρίς λόγο, αιτία και αφορμή...

Υπάρχουν βέβαια και οι καλοντυμένοι, δηλαδή αυτοί : 
 Η κόρη Wintour
O Colin #forever 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις