Cannes Fashion 2016 : The best dressed celebrity list

eng : Leave it to the French to deliver some of the chicest red carpet looks of the year. There is no shortage of glamour at the annual Cannes Film Festival. Scroll down for our selection of the most mesmerizing gowns and outfits to grace the Riviera.​

gr: Τι κάνες? πάει, φινίτο. Το αγαπημένο μου κινηματογραφικό φεστιβάλ έλαβε τέλος με πολλές εκπλήξεις, άλλοι περιμέναμε να βραβευθούν, άλλοι βραβεύθηκαν και εγώ δεν είδα πουθενά το μωρό μου, τον Tahar Rahim. Κάνοντας έναν απολογισμό σχετικά με το ντύσιμο των σελεμπριτοηθοποιομοντέλων, θα αποκλείσω τα περισσότερα μοντέλα γιατί στις Κάννες φέτος ήταν σαν επιδειμία κι εγώ τις φοβάμαι τις αρρώστιες πολύ. Το δικό μας το κορίτσι, η Ariane Labed ήταν κομψότατη με το ασπρόμαυρο συνολάκι, η Adele (δική μας κι αυτή) έχει σπόνσορα τον οίκο Louis Vuitton αλλά κακά τα ψέμματα, ότι και να φορέσουν τα νιάτα ωραίο θα δείχνει και γενικά οι σοβαρές ηθοποιές στις Κάννες δεν πέφτουν σε μεγάλα στυλιστικά παραπτώματα. Δικές μου αγαπημένες φέτος οι Kristen Steward και η Susan Sarandon που με τις επιλογές τους "εξαφάνισαν" όλες τις υπόλοιπες, είτε αυτές ήταν Καρντάσενες, είτε μοντέλα, δηλαδή επιδειμία. Κι όταν εξαφανίζεις μια επιδειμία γίνεσαι και ήρωας. Helloooooo.....
 Adele Exarchopoulos
 Ariane Labed 
 Bella Heathcote 
Carine Roitfeld  
 Charlize Theron
Chloe Sevigny  
 Elle Fanning 
 Helen Mirren  
Karlie Kloss  
 Kirsten Dunst 
 Kristen Stewart
 Lara Stone 
 Melanie Laurent 
Rebecca Hall  
Julianne Moore, Susan Sarandon, Naomi Watts

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις