Beachwear time : Ashley Graham x swimsuitsforall is here

eng: Ashley Graham’s debut plus size swimwear collection has arrived in time for the sexiest summer yet. The limited edition swimwear collection features 11 sexy silhouettes made for your killer curves. This special swimsuit line incorporates Graham's bold and confident personality to encourage women to be fearless when wearing their swimsuits! Each of the styles boasts luxurious detailing, from the collection’s unique neoprene one-piece with zippers, mesh and studded maillots, plus a one-of-a-kind bikini with over 500 genuine Swarovski crystals. All plus size swimwear styles come in gorgeous, feminine prints or breathtaking solids designed to make you stand out from the beach crowd, so soak up the sun (and the compliments).
The people at swimsuitsforall believe that some of the most memorable times in our lives are spent wearing a swimsuit. By helping make those experiences better, happier, and accessible to anyone and everyone, they are making the world a better place to swim in.

gr: Βλέποντας τη φωτογράφιση της νέας σειράς μαγιό που σχεδίασε το μοντέλο Ashley Graham για την εταιρία swimsuitsforall, μου έρχεται στο μυαλό η συζήτηση που έκανα με την Χριστίνα Γαλανοπούλου στην free press εφημερίδα Lifo σχετικά με το plus size μέγεθος και την τυραννία του size 0 στην Ελλάδα. Αυτό βέβαια είναι κάτι που χρειάζεται πολύ κουβέντα, γιατί τελικά ποια γυναίκα θεωρείται plus size και από την άλλη γιατί ντε και καλά να υπάρχει η επιβολή ενός σωματότυπου, που ας το ομολογήσουμε, είναι πλήρως αγχωτική και αβάσιμη - και εννοώ την αδυναμία. Δηλαδή ρε παιδιά, αν μου αρέσει εμένα να τρώω κάθε μέρα προφιτερόλ, θα πρέπει να νιώθω ένοχη γιατί το κάνω? Ε όχι, εγώ θα νιώσω ένοχη αν δεν το κάνω και δε με ενδιαφέρει τι λένε όλα τα περιοδικά του κόσμου. Θέλω να ευχαριστιέμαι σε αυτή τη ζωή (άλλωστε από πόσα πράγματα μπορώ να ευχαριστιέμαι καθημερινά? - από λίγα), προσέχοντας πάντα και πρωτίστως την υγεία μου και θέλω να έχω εγώ την επιλογή για το πως θα είμαι. Θέλω να είμαι γεματούλα? Τέλεια! Θέλω να είμαι αδύνατη? Τέλεια! Αλλά να το θέλω εγώ. Όχι το περιοδικό. Καλό Σαββατοκύριακο.  


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις