Trend analysis : 15 ways to wear denim this Summer

 Α touch of gold 

eng: A timeless staple, a blank canvas for trends, fashion favorite denim is going nowhere. Reinvented every season, from the most boho hippy to the grungiest biker look. Midnight blue to totally washed out. Sporty or edgy, the styles and possibilities are endless. Let’s break it down into 15 moodboards: your Summer 2016 inspiration starts here.

gr: 5:30 το απόγευμα. Το ραδιόφωνο παίζει Μαρινέλλα (τις παλιές επιτυχίες) κι εγώ κάθομαι και προσπαθώ να απαντήσω σε τεράστια υπαρξιακά ερωτήματα του τύπου "αν δεν είχε γεννηθεί ο Σαιξσπηρ θα είχε γραφτεί ο Ρωμαίος και η Ιουλιέττα?", "πόσο καιρό έχω να δω την Siouxsie Sioux?", "πόσο θα ψηλώσει τελικά ο Δημητράκης?" και "γιατί πρέπει να φορέσω ντε και καλά flare jeans αυτό το καλοκαίρι?". Το τελευταίο με προβληματίζει ιδιαίτερα, ανάβω ένα τσιγάρο, πίνω 2 ποτά και έπειτα από διαλογική συζήτηση με το έτερο ήμισυ, που κυλάει με ρυθμό 

  • "Να σου πω ρε συ, αυτή η καμπάνα μου κάθεται καλά ή να φορέσω κάτι άλλο (εγώ)" 
  • "δε με παρατάς με τα κωλόρουχα, σε λίγο θα φύγουμε από το σπίτι για να χωρέσουν αυτά (αυτός)" 

αποφασίζω να φορέσω τα τζινάκια μου, όποτε θέλω κι όπως θέλω. Γιατί αν δεν με κάνει χαρούμενη η μόδα, ποιος θα με κάνει? Η Μαρινέλλα? 

 Biker style
 Boyfriend jeans
 Denim dress
 Eighties
 Hippy chic
 Nineties
 Patchwork
 Seventies flare
 Sporty chic
 Sun faded
 The denim shirt
 The Parisian way
 Western style 
White spirit

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις