A day in the life of a fashion blogger : If these poses could talk…


eng : It's hard out there for a style blogger. So many outfits to photograph, so few poses to choose from. Fake laughing. Shy lack of eye contact, e.t.c. So, how would these go-to poses explain themselves if they could talk? Let's find out...

gr: Οι περισσότερες κοπέλες που ασχολούνται με το fashion blogging στην Ελλάδα δεν είναι μοντέλα, με την επαγγελματική έννοια του όρου. Βέβαια, κάποιες θα το ήθελαν πολύ, αλλά σε μια άλλη ζωή ίσως. Η διαδικασία φωτογράφισης είναι πάνω κάτω η ίδια για όλες (μας) : μας φωτογραφίζει το αγόρι μας. Αυτό είναι από τα καλύτερα που μπορούν να συμβούν γιατί το αγόρι σου θα σε βγάλει πιο ωραία από ότι είσαι στην πραγματικότητα. Μιλώ από προσωπική πείρα. Τα μοτίβα φωτογράφισης είναι πάνω κάτω τα ίδια : άσπροι τοίχοι, χρωματιστές πόρτες, σκαλοπάτια, ταράτσες και γενικά όχι φλύαρα backgrounds. Πάμε τώρα στις πόζες. Δεν υπάρχουν και πολλές, 2-3 ξέρουμε όλες. Ανφάς, προφίλ, 3/4 για να μην φαίνεται πολύ η κοιλιά, μια με σκυμμένο το κεφάλι, μια να κρατάμε την τσάντα. Κάποιες πόζες ωραίες, κάποιες αμήχανες. Στις αμήχανες η λεζάντα επιβάλλεται. Ελπίζω να τις διαβάσετε και να γελάσει το χειλάκι σας. Το post αυτό έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα και μόνο. Αυτοσαρκασμός....
Να σου πω κυρ Αστυνόμε μου. Θα με συλλάβεις σούμπιτο για τα εγκλήματα μόδας που έχω διαπράξει ή θα με αφήσεις να πάω στην ευχή του Θεού, της Παναγιάς και του γκομενακίου? 
 Ρε παιδιά έχω πιεί τόσους καφέδες στις φωτογραφίσεις που τώρα πια ούτε τα Stedon δεν με πιάνουν. Την επόμενη φορά θα πάρω κουλούρι Θεσσαλονίκης. Μπορώ να το βάλω φωτοστέφανο....
 Με χάρη γέρνω το κεφαλάκι λίγο μπροστά, βάζω το δαχτυλάκι στο στοματάκι ένα δα, να τη και η χαριτωμενιά.....
Χτες το βράδυ που λες, έκανα μια μετακόμιση, σήκωσα την μπερζέρα κι έπαθα λουμπάγκο. Τώρα κυκλοφορώ σαν συνταξιούχος έτοιμος για την Αιδηψό.  
 Η σκύλα η γειτόνισσα με μισεί που είμαι ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ και κάθε φορά που έχω φωτογράφιση αμολάει το σκυλάκι της, αυτό τα κάνει στο δρόμο κι εγώ επειδή δεν βλέπω....shit!!
 Σας ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σας. Η αιμοδοσία ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Τα βαμπίρ της γειτονιάς σας. 
 Βασιλιάς τυφλών ο μονόφθαλμος, αυτό το ξέρει ο κόσμος όλος. 
 Emergency, calling dr Beat: τώρα που κατουριέμαι που θα βρω WC εδώ στην περιοχή Κυριακάτικα?
 Καλέ, δεν είμαι ντροπαλή. Μόλις βρήκα 2 ευρώ στην τσέπη μου!!!
 Άσε με τώρα, φεύγω. Πηγαίνω να γεμίσω άσκοπα τις ώρες μου. 
Και ότι γράφω μην το παίρνετε πολύ στα σοβαρά. Είναι πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό 3-4, άντε και 5 φορές την μέρα αλλά δεν τα γράφω συχνά γιατί θα σκοτωθούμε....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις