New personal style post : Original Superstar

eng : Why this originality Marg and why Superstar, you may ask. And so well you will. Today the day is all about my new Adidas Originals - Superstar designed by Pharrell. Pharrell and Adidas Originals continue their ongoing partnership with a brand new take on the Adidas Superstar. Known collectively as the Adidas Supershell Collection, Pharrell handpicked four of his favorite artists to transform the original shell-toe into something representative of his or her respective artwork. 
The result is an array of prints and patterns hitting one of the most original toe boxes in shoe history. The model’s 35th anniversary has given us countless special editions, but here the original colorways focus on the insole and toe while a premium white or black leather keeps the rest of the shoe as a metaphoric blank canvas in order to hold focus on the artwork. I am a proud owner of this Pharrell-ish art and I have combined it with a scarf from H&M, worn as a blouse (or whatever), ZARA cullotes, a black bag I bought from ART-Athina, my black and red elephant bracelet is from Vicky's Creations and RayBan sunnies (wrinkle eraser, no Photoshop needed here). I loved this look, it is something I would definitely wear (right now). Bisous, Marg. 

gr : Όταν ήμουν μικρή (πριν πάρα πολλά χρόνια δηλαδή) στο σχολείο δε γούσταρα τίποτα και με τίποτα. Ολική διαγραφή αυτού του κόσμου και πήγαινα στο next level, την εξωσχολική ζωή, αυτή που φοβόταν η μάνα μου και μου έβγαζε το μαλλί τρίχα-τρίχα ο πατέρας μου (γι αυτό φοράω και πολλά καπέλα, από το βγάλε-βγάλε δεν μου έχουν μείνει και πολλά μαλλιά). Αυτή η ζωή περιελάμβανε : new age και post punk για 3 περίπου ώρες καθημερινά, διάβασμα fanzine και περιοδικών από το εξωτερικό που κυκλοφορούσαν στην παρέα ως εναλλακτικά ευαγγέλια, μαύρα ρούχα/μαύρα μαλλιά/μαύρη διάθεση και μούντζες στον μικρό αδερφό, παρατήρηση γκομενακίων και ένα όνειρο όχι απατηλό αλλά ανέφικτο. Θα αναρωτηθήτε που το πάω. Πουθενά δεν το πάω. Απλά σε όλη μου την ζωή, ακόμη και στην εποχή της απόλυτης αντίδρασης και της παρακμιακής μου μεταμελαγχολίας με θυμάμαι να φοράω Adidas, τα αγόρια που γούσταρα φορούσαν (οι περισσότεροι) Adidas γιατί τότε μου άρεσαν κάτι ψηλοί που έπαιζαν μπάσκετ, το just do it μάλλον μου φαινόταν πολύ αυταρχικό κι εγώ ήμουν πιο / έως εντελώς απρογραμμάτιστος άνθρωπος. Δεν θα καθήσω τώρα να γράψω το level of commitment μου με το brand (που κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα) αλλά να ρε παιδιά, ο Pharrell-ούκος, αυτός από τους Neptunes, αυτός που τραγουδούσε με τους Daft Punk και τον Snoop Dog, αυτός ο άνθρωπος αυτός σχεδίασε τα καινούργια Superstar και να, voila ένας λόγος να το γιορτάσω κάνοντας ένα personal style post και συνδυάζω τα μαύρα μου Adidas Originals Superstar by Pharrell με ένα ethnic sarong που το φοράω σαν top ή whatever, με μια culotte από τα ZARA, με μια τσάντα που αγόρασα από την ART Athina, το βραχιολάκι με τον κόκκινο ελέφαντα το έφτιαξε η Βίκυ για εμένα (να και τα τυχερά του blogging - I love Vicky) και με γυαλιά RayBan. Kαι ρωτάω, σας ρωτάω : The present has no ribbon, your gift keeps on giving, what is this I'm feeling? - Bisous, Miss M. 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις