Designer time : For Restless Sleepers Spring/Summer 2016 by Francesca Ruffini

eng : The Spring/Summer 2016 runway trend is nothing new for sleepwear designer Francesca Ruffini at For Restless Sleepers, whose luxurious silk pajamas are adorned with piping and exclusive motifs for a look that will take you from dawn until dusk in style. Each season, the designer adds a new twist to her designs while keeping a distinctive 1950s and 1960s influence and for Spring/Summer 2016 Francesca Ruffini presents a five-star collection that reinterprets sleepwear as we know it.

gr: Αν με ρωτούσαν πριν από 10 χρόνια αν θα φορούσα τις πυτζάμες του μπαμπά μου για να βγω έξω θα τους απαντούσα "Εντάξει ρε παιδιά, έχουμε κάνει και χειρότερα, στις μεταξωτές πυτζάμες θα κολλήσουμε?'. Παίρνουμε λοιπόν σαν δεδομένο πως ο κόσμος της μόδας απορρίπτει τα χειρότερα και κρατάει τα καλύτερα, που στην προκειμένη περίπτωση είναι και το μεγάλο trend του καλοκαιριού που μας έρχεται, το silk pajama all the time. Μια σχεδιάστρια από την Ιταλία, η Francesca Ruffini μάλλον σκεφτόταν σα τον μπαμπά μου και όχι σαν εμένα, διότι ο μπαμπάς μου φορούσε τις πυτζάμες του ολονυχτίς αλλά κυρίως ολημερίς ενώ εγώ δεν τις φορούσα ολημερίς και κυρίως ολονυχτίς. Σχεδίασε λοιπόν η κυρία Francesca μια κολεξιόν φουλ της αποθέωσης του ύπνου και δεν την αφιέρωσε στον μπαμπά μου, όχι, την έκλεισε στο ντουλάπι της και περίμενε το σωτήριο έτος 2015. Όπου και την παρουσίασε. Και αφού την παρουσίασε, το πλήθος έπαθε ντελίριο και η κολεξιόν ξεπούλησε. Συμπέρασμα : το timing είναι μεγάλη υπόθεση. Γενικότερα. Restless Sleepers Spring/Summer 2016.
 
 
mrs Francesca Ruffini

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις