Vogue France says : These are the Best-dressed male celebrities of 2015

eng : These are the 25 Best Dressed Men of 2015, according to Vogue France. What do you think?

gr : Βλέπω την λίστα με τους πιο καλοντυμένους άντρες για το 2015 σύμφωνα με την Γαλλική Vogue. Τι παρατηρώ (το post θα κινηθεί σε simple level γιατί δεν έχω και πολλά κέφια σήμερα) : 
α) όλοι φοράνε κουστούμια. Δεν καταλαβαίνω, ένας που δεν φοράει κουστουμάκι δεν είναι καλοντυμένος ? Δηλαδή τόσο streetstyle που μας ρίχνετε στην μούρη, πάει άπατο, καμία ελπίδα από εκεί? 
β) οι περισσότεροι είναι ηθοποιοί, τραγουδιστές, άνθρωποι της showbiz. Αν είσαι επιχειρηματίας, καθηγητής πανεπιστημίου, ανώτατο στέλεχος σε πολυεθνική, πρωθυπουργός, ή απλά έχεις πολύ χαρτί για ξόδεμα, λυπάμαι, δεν έχεις ελπίδα, ίσως next year αλλά και πάλι θα δούμε...
γ) εδώ αναιρείται μια θεωρεία που μας την πάσαραν χρόνια ολόκληρα και νομίζαμε όλοι πως οι Γάλλοι είναι σωβινιστές και όλους τους άλλους Ευρωπαίους και μη θέλουν να τους πνίξουν στον Ατλαντικό (στην Μεσόγειο γίνονται πάρτι, δεν είναι καλή πλευρά για πράξεις λατρείας προς την πατρίδα). Στην λίστα της VOGUE δεν υπάρχει κανένας Φρανσουά...
Γι αυτό κι εγώ έβαλα στο τέλος την δική μου επιλογή, που είναι Γάλλος, και είναι και ωραίος, και είναι και καλοντυμένος. Κι επειδή ο καλός μου βλέπει τώρα το παιχνίδι Παναθηναϊκός - Καλλονή, κανένα αστέρι του ποδοσφαίρου πως και δεν είναι στην λίστα? Μα τόσο πολύ έχουν αλλάξει τα πράγματα κι εγώ δεν το έχω πάρει χαμπάρι???
 Alasdhair Willis
 Ansel Elgort in a Prada suit
Channing Tatum in a Dolce & Gabbana suit 
Eddie Redmayne in a Valentino suit 
 Francesco Scianna
 Harry Styles in a Lanvin suit
 Jake Gyllenhaal in a Savatore Ferragamo suit
 Jared Leto
Johannes Huebl in a Valentino suit 
 Lucky Blue Smith
Mark Ronson in Topman 
 Michael Fassbender in a Thom Sweeney suit
 Miles Teller in a Prada suit
Nicholas Hoult 
 Paul Bettany
Robert Pattinson 
Zayn Malik in Valentino....
andmy choice is 
Tahar Rahim 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις