New personal style post : Stranger Than Paradise

eng : Check out my new personal style post. " Two roads diverged in a yellow wood, and sorry I could not travel both. And be one traveler, long I stood and looked down one as far as I could, to where it bent in the undergrowth" - The road not taken by Robert Frost. I am wearing a vintage hat, my skirt is from a very talented young Greek designer - miss Venetia Ioakeim, my jean jacket and my necklace are from ZARA. My ring and my sunglasses are from H&M and my shoes are from Manuelita.
gr: Κι ενώ στο facebook συζητάμε για την Donatella, την ανορεξία και την Raffaella Carra, εγώ κάθομαι και ονειρεύομαι τούλια. Ρομαντισμό, ή μάλλον νεορομαντισμό για να είμαι ειλικρινής. Η σχέση μου με την μουσική είναι ο μεγάλος αντίπαλος της σχέσης μου με την μόδα. Όταν ήμουν 12 χρόνων αγόρασα τον πρώτο μου δίσκο, το Upstairs at Eric's των Yazoo και είχα πιάσει τον μπαμπά μου να λέει στην μαμά μου ότι πιθανά να χρειάζομαι ψυχοθεραπεία. Εγώ βέβαια πίστευα πως κάτι δεν πάει καλά με την μάνα μου γιατί στο σπίτι μας οι βιβλιοθήκες ήταν γεμάτες Τσελεμεντέδες και Ιατρικά Χρονικά αντί για ψυχολογικά μυθιστορήματα και ιστορίες για παράνομες σχέσεις σεξ και πάθους. Ίσως γι αυτό να μου έμεινε κουσούρι και θέλω να γράφω ιστορίες που μου αρέσουν : ...
Η Martina ήταν πολύ κουρασμένη. Δούλευε κάθε μέρα 12 ώρες στο Ίδρυμα "Λα γκράντε κουόρε" και προσπαθούσε να σώσει τους ανθρώπους που έπασχαν από μυοκαρδιοτική αρτιριοσκληριτική οσφιοκαμψία. Είχε και τις προετοιμασίες του αρραβώνα της με τον Adam. Δεν τον είχε ερωτευτεί αμέσως, όχι. Τον είχε γνωρίσει σε ένα ταξίδι της στο Πράσινο Ακρωτήρι. Ο Adam ήταν μεγαλοτραπεζίτης και προσπαθούσε να αλλάξει το χρώμα του Ακρωτηρίου, να το κάνει πιο χρηματοπιστωτικό. Την συγκίνησαν οι λεπτές του κινήσεις, οι γαλάζιες βερμούδες του και τα 5.000 δολάρια που είχε πάντα στο πορτοφόλι του. Πίσω στην πατρίδα ο Adam της έστελνε κάθε μέρα δώρα και λουλούδια, κάτι που η Μartina άρχισε να βαριέται γιατί αυτό που ήθελε ήταν κάθε μέρα άλλα πράγματα κι όχι χλιαρότητες. 
Απορροφημένη από τις σκέψεις της δεν άκουσε το κουδούνι που χτυπούσε επίμονα. Η έκπληξή της, όταν άνοιξε την πόρτα. ήταν τεράστια. Μπροστά της στεκόταν ο αδερφός του Adam, o Stephen. Ένας Βίκινγκ  ίσαμε με 2 μέτρα, ξανθό μακρύ μαλλί, μούσι (αχ ναι, μούσι), φορούσε ένα Canada Goose μπουφάν γιατί έκανε και ψοφόκρυο στο Όσλο και μποτάκια Rick Owens...
Γεια σου Martina, είπε o Stephen...
Εκείνη την στιγμή η Μartina συνειδητοποίησε ότι φορούσε μόνο μια τούλινη φούστα...
- Οh Stephen με συγχωρείς, δεν σε περίμενα.....
Tο τι ακολούθησε για τις επόμενες 2 ώρες κανείς δεν το περίμενε. Πάνω στο after τσιγάρο τον ρώτησε γιατί πέρασε από το σπίτι της. Αυτός της απάντησε πως ο αδερφός του ανησυχούσε γιατί δεν σήκωνε το τηλέφωνό της και τον έστειλε για να δει αν είναι εντάξει... 
Οι αρραβώνες με τον τραπεζίτη Adam έγιναν με κάθε μεγαλοπρέπεια. Κάποιες μέρες δεν απαντούσε στο τηλέφωνο. Η Μartina πάντα πίστευε πως οι σχέσεις της οικογένειας πρέπει να συσφίγγονται συνεχώς.....
Για να σκεφτώ την σημερινή ιστορία φόρεσα καπέλο vintage. Η φούστα μου είναι δημιουργία της αγαπημένης μου Venetia Ioakeim. Το jean μπουφάν και το κολιεδάκι είναι από την μαγα-ZARA. Δαχτυλίδι και γυαλί από τα H&M και το πατούμενο είναι Manuelita. Η κάλτσα είναι ευγενική χορηγία του boyfriend, κυρίου Παναγιώτη Βλαχό. Μέχρι το επόμενο στόρι σας φιλώ. Ματς - Μουτς. Η Μάργκαρετ. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις