New personal style post : Hitting the aphex

eng : In the total absence of sing O the times, in conflict with myself, in constant struggle with the obvious, opposed to any kind of limits, to anything I don't want, in everything that I do not like, in everything that does not represent me and for everyone that is selling - I am not buying. I know what it is I'm looking for. I know what I want. And what I want is an ego and a somehow, without effort for perfection which equals boredom. Long live the new, long live the beautiful, long live what he has reason to exist because it is worth to live (may forever).
In this post what is worth is: a) t-shirt and hat by BRAINSHOT, b) almond and tsarouchi (deadly combination) by Katerina Ioannidis (finally, the designer opened her new jewelry boutique in Athens), Sante boots (a trip to my past, just to remember my youth, when I was wearing similar shoes, melting on famous dance clubs, like + SODA). The culottes are vintage.The reaction is mine. The comments are yours. Bisous, M. 

gr: Σε πείσμα των καιρών, σε αντίθεση με την εποχή, σε αντιδιαστολή με την χρονική στιγμή, στον αντίποδα των εξελίξεων, σε σύγκρουση με τον εαυτό μου, σε διαρκή πάλη με το αυτονόητο, σε αντιπαράθεση με κάθε είδους όρια, σε κάθε τι που δεν θέλω, σε κάθε τι που δεν μου αρέσει, σε κάθε τι που δεν με αντιπροσωπεύει όσο κι αν μου το πουλάνε, όσοι κι αν μου το πουλάνε. Ξέρω τι είναι αυτό που ψάχνω. Ξέρω τι είναι αυτό που θέλω. Και αυτό που θέλω είναι ένα εγώ κι ένα κάπως, χωρίς προσπάθεια για ωραιάδες και τελειότητες που ισούνται πλήξη. Ζήτω το νέο, ζήτω το ωραίο, ζήτω αυτό που έχει λόγο ύπαρξης γιατί αξίζει. Σε αυτό το ποστ αξίζει : α) t-shirt και καπέλο BRAINSHOT, β) αμύγδαλο και τσαρούχι (φονικός συνδυασμός) από την Katerina Ioannidis (επιτέλους άνοιξε jewelry boutique και στην Αθήνα), μπότες Sante (δίπατες, να θυμηθώ τα νιάτα μου που φόραγα πατούμενα αναλόγου αισθητικής και έλιωνα τις σόλες τους στο +SODA).  Η παντελονόφουστα, ή αλλιώς culottes είναι vintage. H αντίδραση (μια ζωή ρε φίλε) δική μου. Τα σχόλια δικά σας. Γεια σας. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις