Fashion prototypes are changing : #plusisequal by Lane Bryant

eng: Ever since we got our first tease in Vogue's September issue, we've been waiting to hear more about the #PlusIsEqual ad: a mysterious two-page spread that offered the only view of plus-size models in the magazine's 832-page entirety. We can now confirm that retailer Lane Bryant is behind the campaign, which features top models Candice Huffine, Ashley Graham, Precious Victoria Lee, Georgia Pratt, Justine Legault, and Sabina Karlsson, all wearing the brand's Fall 2015 collection.
Lane Bryant is following up last Spring's controversial #ImNoAngelcampaign with its latest, bringing attention to what it describes as "our size women" and promoting a future where labels don't exist. Campaign star Graham noted in the brand's press release, "size shouldn't matter when you're talking about a woman who just wants to be fashionable." The comment comes at a time when, while 67 percent of women fall in the range of sizes from 14 to 24, there is limited industry representation. And while the fashion industry is beginning to change, clearly there is still a long way to go. "We're proud, strong, fashion forward, stylish," Huffine said. "Same as anyone else, with extra curves." Feel free to scroll down and check more about the #PlusIsEqual campaing. Have a great week. Bisous, M. 

gr: Βλέποντας τη νέα καμπάνια του αμερικάνικου brand Lane Bryant φορτίζομαι συναισθηματικά και είναι και αρχή της εβδομάδας, άστα να πάνε στο διάολο. Ο λόγος του συναισθηματικού μου πικ (απ) είναι η κατανόηση από πλευράς εταιρίας της τοπικής αγοράς. Οι τύποι στην Lane Bryant έκαναν μια έρευνα αγοράς και κατέληξαν πως το 67% των γυναικών της Αμερικής φορούν από νούμερο 14 και άνω (είναι μεγάλα τα νούμερα, πιστέψτε με). Κι έτσι, αντί να πασάρουν στο πιθανό αγοραστικό κοινό λιπόσαρκα μοντέλα, έκαναν μια καταχώρηση στην Vogue (αλλάζει και η Vogue, άλλο θαύμα αυτό) και έβαλαν μπροστά στα μάτια των Αμερικανίδων, τους εαυτούς τους. Ποιο έξυπνη κίνηση φυσικά δεν υπάρχει. Ανοίγω λοιπόν κι εγώ περιοδικά ελληνικά και βλέπω δίμετρες κοπελάρες σαν τα κρύα τα νερά να ποζάρουν στους πολύ καλούς φωτογράφους που έχει αυτή η χώρα αλλά οι περισσότεροι αντιμετωπίζονται ως υπαλληλίσκοι αφού τα περισσότερα editorials είναι copy/paste από εξωτερικό μεριά και έτσι περιορίζεται και η δημιουργικότητα τους, και αναρωτιέμαι : "Αυτό ανταποκρίνεται στη μέση Ελληνίδα, την Μαίρη Παναγιωταρά, μια εργαζόμενη γυναίκα, μια καλή νοικοκυρά?". Ε ναι λοιπόν, ανταποκρίνεται. Οι Ελληνίδες είναι οι πιο όμορφες, οι πιο αδύνατες, οι πιο στυλάτες, οι πιο κοσμικές και αυτές που ξέρουν πάντα τα πάντα. Οπότε εισπράττουμε αυτό που μας αξίζει. Αχ βρε, κούνια που μας κούναγε.....
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις