They are wearing (streetstyle) : Echo Park Vs. Williamsburg Vs. the Venice Biennale


eng : As artists and art lovers gathered for the opening of the 56th annual Venice Biennale, they dressed with broad strokes of personality — opting for the casual comfort of sneakers and the airy ease of linen dresses and latticework skirts. From the Arsenale to the Giardini, cool sunglasses ruled.   
And then we have two neighborhoods, one in Los Angeles and the other in New York, are popular spots to congregate, caffeinate or walk a four-legged friend — all while wearing outfits that complement creative ink and summer’s must-have eyewear. Which has the edge when it comes to urban style? We observed. You decide. (eyewear is a must for every summer)....

gr: Θα προσπαθήσω να προσεγγίσω το θέμα από την οπτική του ανιψιού μου, Δημητράκη, ετών 3 και κάτι, που έχει μανία με το color explosion : " Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φοράνε πολλά χρώματα και μου θυμίζουν παγόνια. Ή και παπαγάλους, δεν με πειράζει, αρκεί να μην πειράζει και αυτούς. Χρώματα έχει και το ουράνιο τόξο, τα παγωτά το καλοκαίρι, η Disneyland και η ντουλάπα της θείας μου της Margaret, εκείνη όμως επιμένει να φοράει όλο μαύρα και γι αυτό της δαγκώνω τα μάγουλα, δεν μου αρέσει να την βλέπω να κυκλοφορεί σαν το κοράκι. Κάθε φορά που πηγαίνω στο σπίτι της θείας μου, μου δείχνει εικόνες με ανθρώπους παγόνια που στέκονται στον δρόμο ακίνητοι και δεν περνούν απέναντι γιατί φοβούνται ότι θα τους χτυπήσει αυτοκίνητο. Όταν ρωτάω την θεία μου γιατί μου δείχνει συνέχεια τα παγόνια και τους παπαγάλους μου απαντάει πως σε λίγα χρόνια θα καταλάβω καλά τι σημαίνει η φράση "Έλληνας σκύλος με έμφαση στο στρας και την παγιέτα" και θα αρχίσω να κάνω διακρίσεις στο ζωικό βασίλειο. Δεν πειράζει - μου λέει- εκείνη θα είναι η στιγμή που θα αρχίσω να γίνομαι άνθρωπος. Σας χαιρετώ τώρα, ο Δημητράκης.......

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις