New personal style post : Histoire d' O bag

Γεια σου Margaret. Τι κάνεις? Είμαι η τσάντα σου, με λένε Ο. Ω, ξαφνιάστηκες που σου μιλώ? Ήθελα να σου πω κάποια πράγματα εδώ και καιρό. Marg, έχω την εντύπωση ότι σε ξέρω καλύτερα από τον καθένα. Αμφιβάλλεις? Είμαι δίπλα σου τις περισσότερες ώρες της ημέρας. Κι όταν λέω δίπλα σου, το εννοώ. Ακούω την κάθε σου κουβέντα. Αυτά που λες στον κύριο Βλαχό - τις αγάπες σας και τους καυγάδες σας, τις συζητήσεις σου στον δρόμο, τα επαγγελματικά σου. Διαβάζω πρώτη τα μηνύματα στο κινητό σου. Ξέρω τι άρωμα φοράς, το κραγιόν σου το κόκκινο, τα οικονομικά σου και το αγαπημένο σου τραγούδι. Ακούω την καρδιά σου. Δεν πηγαίνεις πουθενά χωρίς εμένα. Δεν έχω λόγο ύπαρξης μακριά σου. Τελικά Margaret, είμαι η πιο καλή σου φίλη. Με αγάπη, η τσάντα σου, Ο.
Για να τιμήσω την εξομολόγηση της αγαπημένης μου τσάντας φόρεσα λευκό πουκάμισο, ripped jeans και δερμάτινη ζώνη από το ZARA. Tα γυαλιά μου είναι Deep Shallow Exposition. Το κίτρινο βραχιόλι είναι από την αγαπημένη μου Βίκυ. Και έπειτα από έρευνα αρκετών ημερών, βρήκα επιτέλους τις πιο ωραίες espadrilles του καλοκαιριού που ταιριάζουν σχεδόν με όλα μου τα ρούχα και είναι από το Cap ou pas cap?. Σας φιλώ, Margaret.
p.s. Lady Soraya Tsantilis, this post is dedicated to you. You are one of my style icons and such an amazing woman. Respect. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις