New personal style post : A smart shopper's tale

eng : The one thing that gives me great pleasure when shopping around, is finding amazing clothes and accessories in great prices.And this is what I love about Celestino, the leading Greek company in clothing and accessories. They have a large variety of fashionable piece that are combinable and all time wearable and the most beautiful accessories. For my next Marie Claire Greece Fashion Blog Awards challenge I had to create an under 50 Euros outfit. So I chose this mini boho dress that is ideal for summer vacations and city walks (you can wear it with your jeans and still look gorgeous) that comes at 16,95 Euros. My light pink bag is at  18,95 and the ethnik necklace is at 5,95. You can shop my favorite Celestino look here. Have a great day all! Bisous, Miss M. 

gr : Αν κάτι μου αρέσει περισσότερο είναι να βρίσκω όμορφα πράγματα σε ακόμη πιο όμορφες τιμές. Πέραν των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο περισσότερος κόσμος είναι και στυλιστική άποψη το value for money. Και αν μιλάμε για μια τέτοια εταιρία στην Ελλάδα, αυτή είναι η Celestino. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο κάθε φορά που πηγαίνω σε κάποιο από τα καταστήματά τους είναι η πολλαπλές επιλογές. Η Celestino, με πείρα ετών στην αγορά, δεν παρουσιάζει μια σειρά ρούχων κάθε σεζόν, αλλά ανανεώνει την συλλογή της πάρα πολύ συχνά (έχω την εντύπωση κάθε 15 ημέρες). Οπότε κάθε μου επίσκεψη στα καταστήματά τους είναι μια μικρή έκπληξη που καταλήγει στην σκέψη : "Μα πως δεν το είχα δει αυτό την προηγούμενη φορά....". Για το challenge των Marie Claire Fashion Blog Awards αυτής της εβδομάδας αποστολή μου ήταν να δημιουργήσω ένα outfit με λιγότερο από 50 euro. Εύκολο και δύσκολο μαζί. Εύκολο γιατί στα καταστήματα Celestino υπάρχουν πολλά και ωραία κομμάτια σε τιμές που σέβονται τον καταναλωτή και δύσκολο γιατί ειλικρινά δυσκολεύεσαι να διαλέξεις λόγω ποικιλίας. Έχοντας στο μυαλό μου τις καλοκαιρινές μου διακοπές αλλά και το summer city galore, επέλεξα ένα mini boho φόρεμα που κοστίζει 16,95. Η τσάντα μου, σε αυτό το υπέροχο light pink χρώμα, κοστίζει 18,95. Το ethnic necklace κοστίζει 5,95. Εσείς μπορείτε να ψωνίσετε το look εδώ. Σας εύχομαι μια υπέροχη μέρα. Πάντα παρέα με την Celestino. Φιλιά πολλά πολλά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις