New personal style post : The floral posing on sunshine

eng: The weather here in Greece is ideal for long walks near the sea or the country side, but devoted bloggers like me are trying to find a place and shoot their next outfit. I think we don't really mind missing some relaxing moments because we enjoy posing, feeling the sun in our skin, listen to people who look at us and think we have completely lost it but most of all we enjoy a great result after a not-so-easy photoshoot. Today I had "floral" word in my mind because of these gorgeous heels from SANTE that are ideal for this time of year. I combined them with an ethnic vintage scarf and crop top, a green Diesel bomber jacket, my mother's skirt and my Ray Ban sunnies. And looking at these pics I have just realized that I have flowers and color almost everywhere. But it's spring after all. Have a great week little birds. Bisous, Miss M. 
gr: Έχοντας εκφράσει επανειλημμένα την αντίθεσή μου σε ένα lifestyle φούσκα, όπου ως fashion blogger (μπρρρρρ) ποζάρω σαν την πλούσια κληρονόμο που ξέρει και περνάει καλά σε μια χώρα που νιώθει την κολπική διείσδυση από την υπόλοιπη Ευρώπη νυχθημερόν, αποφάσισα να αλλάξω ρότα και να κάνω το blog λίγο πιο ευαισθητοποιημένο σε καθημερινά προβλήματα που είναι όλος διόλου δικά μου. Και επειδή κάθε πρωί ξυπνάω προβληματισμένη, έτσι και σήμερα σκεφτόμουν πως θα κάνω ένα ωραίο outfit post με ότι ρούχα έχω στην ντουλάπα μου και στην ντουλάπα του σωτήρα μου, που ακούει στο όνομα "μαμά". 
Άνοιξη είναι, ωραίο καιρό έχει, βλέπω πρασινάδες και λουλούδια παντού, γιατί να μην τα φορέσω κι εγώ? Καλά, μην φανταστείτε ότι φαντασιώθηκα να κυκλοφορώ σαν άλλος επιτάφιος, το floral trend φαντασιώθηκα. Πήρα λοιπόν ένα παλιό ethnik φουλάρι της μαμάς. Έγινε χαμός. Η μάνα μου δεν θέλει να αγγίζω τα πράγματά της. Γνέφω εγώ καταφατικά "Ναι μαμά" και παράλληλα τσακώνω και μια τούλινη φούστα που έχει και χαρακτηριστικά "apron". Το bomber jacket είναι Diesel, παλιό, όσοι με παρακολουθείτε έχετε δει να το φορώ συχνά. Το crop top ούτε θυμάμαι τι είναι (Θεέ μου, είμαι αυτή που οι διαφημιστικές θέλουν να θάψουν 6 μέτρα κάτω από το χώμα). Τα γυαλιά μου είναι RayBan και τα παπούτσια μου είναι SANTE. Τους ευχαριστώ θερμά γιατί κάθε φορά που παρουσιάζουν την καινούργια τους collection με σκέφτονται. 
Εσείς πουλάκια ξέρετε. Στυλ δεν είναι το πολύ χρήμα. Στυλ είναι η άρνηση σε οτιδήποτε περιττό και επιβεβλημένο. Καλή εβδομάδα. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις