Streetstyle Sunday : Around this season's fashionweeks

eng : It is the final round of the Fall ’15 menswear shows. The fashion flock has gathered in Paris for some of the industry’s most influential labels—Raf Simons, Rick Owens, Umit Benan, and Saint Laurent included. As usual, Tommy Ton was there to document all the off-catwalk action.. Contrary to popular opinion, not all the fashion action is at the men’s shows in Milan and Paris. Berlin fashion week had happened with an enthousiastic fashion crowd attending, and Søren Jepsen from The Locals was there to capture all the best street-style looks. View his street-style pics above and choose your favorite urban look. 
gr : Κάθε φορά που βλέπω φωτογραφίες streetstyle σκέφτομαι τη μάνα μου. Λίγο παράδοξο θα μου πείτε. Έχω αναπτύξει την λανθασμένη άποψη πως η μάνα μου είναι αυτή που ευθύνεται για τα μύρια όσα συνέβησαν και συμβαίνουν στη ζωή μου και κάθε φορά που μου τυχαίνει κάτι κακό την σκέφτομαι και την αναφέρω (ξέρετε πως, μην το ξεφτιλίσουμε). Ενώ στα καλά είμαι σε τέτοιο trans εγωκεντρισμού που τον μόνο άνθρωπο που ευχαριστώ είναι ο εαυτός μου. Όταν πήρα τον πρώτο μου μισθό λοιπόν, που λέτε να ξόδεψα τα χρήματα? Σε ρούχα, σωστά. Τα έστρωσα στο κρεββάτι, για να θαυμάσω τα αποκτήματα που πραγματικά ήθελα να φορέσω, γιατί τόσο καιρό φορούσα ρούχα που δεν ήθελα, αλλά τι να κάνω, άλλοι τα πλήρωναν, άλλοι τα διάλεγαν. Μπαίνει λοιπόν η μάνα μου στο δωμάτιο, βλέπει τα ρούχα, ρωτάει "Τι είναι αυτά", απαντάω εγώ "Τυφλή είσαι?" και η συνέχεια έρχεται με το "Δεν μου αρέσουν. Να τα πας πίσω". Εκείνη τη στιγμή ένοιωσα για πρώτη φορά την φράση "μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι". Την συνέχεια δεν θα την αναφέρω. Αυτό που θα σας πω είναι πως αυτό το βιολί συνεχίστηκε για 3-4 χρόνια. Μετά έφυγα από το σπίτι κι έτσι επιτέλους μπορούσα να αγοράζω ότι ήθελα. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου όμως πάντα σκεφτόμουν "Τι θα πει ρε συ η μάνα μου αν με δει να το φοράω αυτό?". Κάτι που σίγουρα δεν σκέφτονται όλοι αυτοί οι streetstyle heroes. Γιατί μωρό μου αν δεν κερδίσεις την αποδοχή από το αρχέτυπο νωρίς-νωρίς, όσο και να ψάχνεις, ότι και να σου λένε οι άλλοι, λίγο θα είναι. Καλημέρα και καλό streetstyle. 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις