Let's do advertising : Spring's Uber fashionable Campaigns
Dolce & Gabbana
eng: Need a cure for the Winter chill? Look no further than Karen Walker's latest ads which feature our favorite Instagram star, Toast. Sure, this stylish Cavalier King Charles Spaniel may not need such chic sunglasses, but with they way she wear them, we see a modeling contract in her future (watch out Kendall Jenner)! But Toast isn't the only bright light in our cold winter. Let's just say there has been lots of man candy to keep us hot and bothered. We pined for Ansel Elgort in Prada. Also keep an eye out for stunning ladies like Jennifer Connelly, and Nicki Minaj playing models for some of our favorite brands. Scroll to start prepping for Spring with a look at the most buzz-worthy campaigns so far.
gr: Στη σημερινή εποχή της υπερεμπορικότητας, όλοι πρέπει να κάνουν κάτι για να πουλήσουν περισσότερο.....πολύ formal και βαρετό ξεκίνημα. Ας το πάρουμε αλλιώς. Είσαι π.χ. οίκος μόδας (τι άλλο θα μπορούσε να είσαι δηλαδή, μαγαζί με ανταλλακτικά αυτοκινήτων?). Έχεις κάνει μια συμπαθητική σειρά για την επόμενη σεζόν και το συμπαθητική θέλεις να το παρουσιάσεις ως "θαυμάσια". Αφού κατεβάσεις 158 ιδέες που δεν σε ικανοποιούν, φωνάζεις το δημιουργικό σου team, που προτείνει 158.000 ιδέες που τις βρίσκεις τρισάθλιες. Βέβαια το δημιουργικό σου team έχει ένα ατού. Ξέρει τι θέλει να βλέπει ο κόσμος γενικά. Εσύ ξέρεις τι θέλει να φοράει ο κόσμος ειδικά. Σε πείθουν λοιπόν για το commercially correct κι έτσι εμείς βλέπουμε κάτι campaigns με τη Nicki Minaj να ποζάρει για τον οίκο Cavalli και την Kim Kardasian να ποζάρει για τον οίκο Balmain (για μένα κίνηση - ξεπεσμός, αλλά από ότι μαθαίνω τα ταμεία χτυπάνε υπερωρίες λόγω Kim). Στον αντίποδα, υπάρχουν ακόμη αρκετοί πιστοί που στο μυαλό τους έχουν μοντελοκαταστάσεις και grande μεγαλεία των αρχών των 90'ς. Σε αυτές τις campaigns συνήθως βλέπουμε γυναικάρες σε full drama πόζες, με μαλλί φούσκα, πόδι ουρανοξύστη κλπ. Δεν είναι άσχημο, το αντίθετο. Και φυσικά υπάρχουν και οι Dolce&Gabbana που είναι μια κατηγορία μόνοι τους. Καλημέρα σας.
gr: Στη σημερινή εποχή της υπερεμπορικότητας, όλοι πρέπει να κάνουν κάτι για να πουλήσουν περισσότερο.....πολύ formal και βαρετό ξεκίνημα. Ας το πάρουμε αλλιώς. Είσαι π.χ. οίκος μόδας (τι άλλο θα μπορούσε να είσαι δηλαδή, μαγαζί με ανταλλακτικά αυτοκινήτων?). Έχεις κάνει μια συμπαθητική σειρά για την επόμενη σεζόν και το συμπαθητική θέλεις να το παρουσιάσεις ως "θαυμάσια". Αφού κατεβάσεις 158 ιδέες που δεν σε ικανοποιούν, φωνάζεις το δημιουργικό σου team, που προτείνει 158.000 ιδέες που τις βρίσκεις τρισάθλιες. Βέβαια το δημιουργικό σου team έχει ένα ατού. Ξέρει τι θέλει να βλέπει ο κόσμος γενικά. Εσύ ξέρεις τι θέλει να φοράει ο κόσμος ειδικά. Σε πείθουν λοιπόν για το commercially correct κι έτσι εμείς βλέπουμε κάτι campaigns με τη Nicki Minaj να ποζάρει για τον οίκο Cavalli και την Kim Kardasian να ποζάρει για τον οίκο Balmain (για μένα κίνηση - ξεπεσμός, αλλά από ότι μαθαίνω τα ταμεία χτυπάνε υπερωρίες λόγω Kim). Στον αντίποδα, υπάρχουν ακόμη αρκετοί πιστοί που στο μυαλό τους έχουν μοντελοκαταστάσεις και grande μεγαλεία των αρχών των 90'ς. Σε αυτές τις campaigns συνήθως βλέπουμε γυναικάρες σε full drama πόζες, με μαλλί φούσκα, πόδι ουρανοξύστη κλπ. Δεν είναι άσχημο, το αντίθετο. Και φυσικά υπάρχουν και οι Dolce&Gabbana που είναι μια κατηγορία μόνοι τους. Καλημέρα σας.
3.1 Phillip Lim
Balenciaga
Balmain
Bottega Veneta
Carolina Herrera
DSquared2
Emilio Pucci
Frame Denim
Jason Wu
Jimmy Choo
Karl Lagerfeld
Louis Vuitton
Marc by Marc Jacobs
Marc Jacobs
Miu Miu
Moschino
Mulberry
Oscar de la Renta
Prabal Gurung
Prada men
Proenza Schouler
Roberto Cavalli
Sonia Rykiel
Stella McCartney
Stuart Weitzman
Valentino
Vera Wang
Karen Walker
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Thank you so much for your lovely comment!!