Personal style post presentation : My precious moments 4 La Grece J' aime


Όταν με ρωτούν πιο είναι το αγαπημένο μου στυλ ντυσίματος, τα χάνω. Αλήθεια σας λέω. Πιστεύω πως δεν υπάρχει απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Τουλάχιστον για εμένα.Υπάρχουν όμως στιγμές. Στιγμές που οι ανάγκες μου μιλάνε. Στιγμές που το μυαλό μου πλάθει εικόνες. Εικόνες καλοκαιρινές. Κινηματογραφικές. Με πρωταγωνίστρια εμένα. Σαν μια σταρ του σινεμά να περιφέρομαι σε ακρογιάλια φορώντας καφτάνια μακριά, μεταξωτά, διάφανα κι αέρινα.
Να ατενίζω τα πέλαγα, τον ουρανό, το μέλλον και ο αέρας να κάνει «σημαία» αυτά που φοράω και να με σηματοδοτεί στα πέλαγα. Στο λαιμό μου μεγάλα κολιέ, στα χέρια μου βραχιόλια και δαχτυλίδια. Να τα φοράω όλα και να χαίρομαι. Να τα φοράω όλα και να χαίρονται και αυτοί που με βλέπουν. Γιατί το ωραίο αυτό χαρίζει. Χαρά. Το αμυδρό χαμόγελο της επιβεβαίωσης στο πρόσωπο του άλλου μόλις σε αντικρίζει.Κι εγώ σήμερα το κέρδισα επάξια φορώντας Ελλάδα. Την Ελλάδα που αγαπώ. La Grèce J’aime.
//Καφτάνι με ψηφιακά κεντημένα μοτίβα, BO2//
//Κολιέ που θυμίζει σχοινί & μπορεί να φορεθεί με διάφορους τρόπους, BO2//
//Δερμάτινα Σανδάλια με έντονες αναφορές στο ελληνικό τσαρούχι, De.bour//
//φουλάρι, γυαλιά και κοσμήματα, προσωπική συλλογή


ENG : When asked what my favourite style is I am at loss. Believe it or not I think there is no answer to this question. At least not for me. However, there are moments. Moments when my needs come to surface. Moments when my mind starts drawing pictures. Pictures of summer. Pictures that look like films I star in. Strolling at the beach in long airy silk caftans. Looking at the sea, the sky, the future with the wind flying what I’m wearing as if they were flags and me being a symbol above the sea. A statement necklace elegantly wraping my neck. Rings and bracelets adorning my hands. Wearing them all and feeling happy. Wearing them all and making others smile. Because that’s what beautiful brings. A smile to people’s faces.And today, I feel I won those smiles wearing Greece. Wearing Greek Chic. Wearing La Grèce J’aime!
//Silk Caftan with digital embroidery prints, BO2//
//Rope Necklace, BO2//
//Leather Sandals imitating the Greek Tsarouhi, De.bour//
//scarf, shades and jewellery, personal collection//

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις