Μiss Margaret introduces : talented teenager monsieur Fidanis

Όταν ήμουν 15-16 χρονών (πριν καμιά 25αρια χρόνια δηλαδή) δεν είχα και πολλά ενδιαφέροντα, λίγα γκομενικά αθώα εντελώς, πολύ μουσική (άκουγα, δεν έπαιζα) και καμία παράνομη αγορά του γαλλικού Marie Claire με την μάνα μου να αναρωτιέται που να έχει πάει εκείνο το 500άρικο (δραχμές, όχι ευρώ - μην τρομάζετε) που είχε στο πορτοφόλι. Λίγο διάβασμα, πολύ ονειροπόληση, κυλούσαν οι μέρες και η ζωή μου θα μπορούσε να έχει το επίθετο "μαρμότα".....
Και ενώ σκέφτομαι αυτά πέφτω πάνω στον Κωνσταντίνο Φυντάνη, από την Ξάνθη, που είναι σήμερα 16 χρονών. Αντί να κάνει στο maximum ότι κάνουν τα περισσότερα παιδιά της ηλικίας του, a.k.a. μηχανάκια, γλωσσόφιλα, καμάκια, μαγκιές, βόλτες, σούζες και τα συναφή ο Κωνσταντίνος έχει δημιουργήσει το δικό του προσωπικό ιστολόγιο. Και γράφει.Και σχεδιάζει. Και μαγειρεύει. Και βγάζει ωραίες φωτογραφίες.  Και κάνει τόσα ωραία πράγματα που ορισμένες φορές δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι αυτό το παιδί είναι τόσο μικρό. Αλλά από την άλλη χαίρομαι που αυτό το αγόρι κάνει αυτά που κάνει σε αυτή την ηλικία. Και συγχωρέστε μου την "κλισέ" φράση αλλά ξέρω ότι θα δω ακόμη καλύτερα στο μέλλον. Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω και ήμουν τώρα μια τρελοκαμπέρω μικρή 16αρα, με τον Κωνσταντίνο θα ήθελα να έκανα παρέα. Για να μου μάθει. Ωραία. 
Περισσότερος Κωνστανίνος Φυντάνης εδώ
p.s. Το εξαιρετικό γούστο του κυρίου συνεχίζεται και στις παρέες του. Φιλενάδα του είναι μια belle de jour, de nuit, ή αλλιώς belle γενικότερα, η δεσποινίδα Χριστιάνα Τ (φωτό στο τέλος του post).
ENG : Check out the work of a very talented teenager, mr Konstandinos Fydanis. Konstantinos is 16 years old and he is living in a small town called Xanthi (in Greece). He has a passion for drawing and taking pics but his greatest love is cooking. You can see more of his amazing stuff in his blog, HERE
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις