Trend report : 23 Fashion musts for Spring/Summer 2016

eng : Next summer will be a season of contrasts. Less will most definitely be more, with long Nineties dresses à la Kate Moss, lingerie details, pyjama cuts and delicate sheer fabrics. At the same time, a certain singularity is coming to the fore, with attention-grabbing, light-reflecting textures, shiny silver finishes, a move towards tribal, graphic prints and rainbow stripes. A concentration of styles, from emerging trends to established looks, as we fast forward to Spring 2016.

gr: Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ πριν από λίγα χρόνια, ζούσα σε έναν κόσμο ονειρικά πλασμένο και πίστευα πως τα trends της κάθε σεζόν "βγαίνουν" από τους σχεδιαστές έπειτα από οράματα, βόλτες σε μουσεία, σεξ με την διπλανή, κουβέντα στο παγκάκι με την κυρία της απέναντι πολυκατοικίας και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Μετά έμαθα ότι τα trends, τους τα δίνει κάθε σεζόν μια 10μελής επιτροπή που διαχειρίζεται όλη την μόδα του κόσμου με στόχο το κέρδος και μόνο το κέρδος και ο ονειρικά πλασμένος μου κόσμος ξαφνικά μετατράπηκε σε έναν εμπορικά πλασμένο...
Βλέποντας λοιπόν τα trends για την Άνοιξη / Καλοκαίρι 2016 λέω να σας τα απλοποιήσω γιατί, δεν ξέρω, σήμερα την έχω δει λίγο εκπρόσωπος του προλεταριάτου και λέω : τι lignerie details και sheer και sleepwear, φόρα ένα νεγκλιζέ και τα έχεις και τα τρία trends στη σειρά - άντε την διαφάνεια όχι και τόσο, αλλά εδώ είναι Ελλάδα, είμαστε οπαδοί του σεμνά και ταπεινά. Το boho φόρεμα είναι ευκολάκι, είναι η τάση που επικρατεί στα Ελληνικά νησιά από το 1970 (δεν έχει φύγει, μας έχει στοιχειώσει). Τώρα με το τρίχρωμο μπλε-κόκκινο-λευκό θα τα βρούμε λίγο σκούρα, γιατί ρε παιδιά εμείς τιμάμε το Εθνικό Σύμβολο που έχει δύο χρώματα, you know, το τρίτο μας πέφτει πολύ γαλλικούρα, ξενερώνουμε. Για τα λαμέ μην ανησυχείς, κράτα μια τσάντα από αυτές που κυκλοφορούν παντού στην αγορά. Όσο για το Disco Sequins, τόσα χρόνια στην Αυτοκίνηση και στον Πήγασο, τόσες αναμνήσεις, δεν μπορεί, κάτι θα σου έχει μείνει ενθύμιο. 
Έτσι είναι κυρία επιτροπή μου. Όσο εσύ θα μου επιβάλεις  καταναλωτικό παράδεισο κάθε τρίμηνο, τόσο εγώ θα σου επιστρέφω στην μούρη το στυλάτο παρελθόν μου. Γιατί μπορώ. Ουάου. 
 Black and white tribal
 Breton stripes revised
 Disco sequins
Feathers 
Lame 
 Leopard
 Lingerie Details
 Mesh
Military khaki 
Rainbow stripes 
 Red, blue and white
 Red
Seventies suits 
 Sheer
 Silver fringing 
 Silver 
 Sleepwear 
 Stars
 Boho dresses
 Jumpsuits
 The slip dress
 The tutu 
Tribal motifs

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις