Streetstyle Monday special : adoration of white sneakers

eng: If there was anything we learned on the streets of fashion weeks, it is that the love of white sneakers endures. We couldn’t be more on board with the comfort and practicality of this ongoing footwear trend. Whether they are new interpretations or throwbacks to old classics, white sneakers add the perfect touch of effortless ease to most any ensemble. And i would like to mention here my personal favorite, Stan Smith, Adidas’ ubiquitous all white leather sneaker. Since it’s inception in 1973, this modern classic has stood the test of time. And after a four year hiatus and an endorsement by fashion darling Phoebe Philo, the Stan Smith has made a game changing comeback as the new ‘it’ sneaker. Match point.

gr: Όταν με είδε η μαμά μου να κατεβαίνω τις σκάλες φορώντας ρομαντική φούστα τουλίπα, t-shirt με punk logo και Adidas Stan Smith, σταυροκοπήθηκε. Και δεν μπόρεσε να κρατήσει την σκέψη της για τον εαυτό της : "Μα καλά βρε παιδάκι μου, μήπως όλα αυτά τα περιοδικά που βλέπεις και αυτό το ρημάδι το κινητό που το κοιτάς όλη την ώρα (κινητό = internet), σε έχουν αποτρελάνει εντελώς?? Φρόντισε να μη σε δει έτσι ο πατέρας σου, μεγάλος άνθρωπος, έχει και την καρδιά του. Κι αν δεις την Ευτέρπη από απέναντι στο δρόμο, κάνε πως δεν την ξέρεις...Αχ Θεέ μου τι τραβάω, εγώ όταν ήμουν στην ηλικία σου μπλα μπλα μπλα μπλα .." Άντε τώρα να εξηγήσεις εσύ στη μάνα μου ότι η ΝτελόΡούσο και η Μιροσλάβα έτσι τα φοράνε τα αθλητικά, με αυτά τα ρούχα. Γιατί, πρώτον θα γυρίσει να μου πει "Εγώ τις Μιροσλάβες δεν τις ξέρω" και δεύτερον - τα ινδάλματα της μαμάς μου είναι η κυρία Βέφα, ο Χατζηνικολάου και ο καρδιολόγος της. Μαμά, την είδα την Ευτέρπη και την χαιρέτησα. Επίσης ο father δεν έδειξε να παθαίνει επεισόδιο. Σου αφιερώνω λοιπόν το σημερινό post, εγώ μαζί με όλα τα κορίτσια που πιθανά όταν τα βλέπουν οι μάνες τους με white sneakers και τα λοιπά των outfits, δεν αντέχουν, το πετάνε το ρημάδι το σχόλιο με τις σχετικές αντιδράσεις. Αλλά που θα πάει, θα νικήσουμε! White sneakers rulez (at the moment). Over.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις