Party like it's 1989 : Back in the Lime Light

eng : Miley Cyrus joins girlfriend, model Stella Maxwell, in a 1980s-themed editorial for the current issue of W magazine. Shot by photographer duo Mert & Marcus at Manhattan’s Limelight (today a shopping marketplace but the former Episcopal Church was once a rocking disco club) , the lengthy editorial also stars a who’s who of VIPs including Paris Hilton, models Frankie Rayder, Amber Valetta and more. Paring highly-saturated colorful images alongside black-and-white photos, the shoot is titled “Back in the Lime Light” and looks to be one party we wouldn’t want to miss.

gr : "Έχω πάνω μου σημάδια από γρατσουνιές, φιλιά, κραγιόν κι όλα αυτά εκεί κάτω. Μάλλον πέρασα καλά αλλά μου λείπουν τα λεφτά, τα κλειδιά, τα δύο κινητά. Ήμουν λέει αγκαλιά με το σκύλο απ’ τη ζωγραφιά, κατά τ’ άλλα ήμουνα καλά. Δε θυμάμαι τι συνέβη χθες το βράδυ μα βρέθηκα δεμένος και αλειμμένος με λάδι. Ξαφνικά όλα αλλάζουν και αρχίζω να θυμάμαι ξανά. Η μουσική και εγώ γίναμε ένα χορεύοντας στα φώτα με τα μάτια κλειστά. Ξαφνικά όλα αλλάζουν και αρχίζω να θυμάμαι ξανά. Και αυτό που μ’ αγχώνει είναι πως άμα με δει η δικιά μου στάνταρ θα με στείλει μια για πάντα μα... δεν έχω κάνει κάτι κακό απλώς χόρευα και άραζα απ’ όσο θυμάμαι. Βρίσκω το πάτωμα γεμάτο πολαρόιντ φώτος. Δε τα πιστεύω αυτά που βλέπω αλλά στην πόζα πρώτος ήμουνα ξάπλα στη μπανιέρα, μιλώντας στη σαμπανιέρα. Ήμουν καουμπόης και το άλογο ήταν η καμαριέρα. Τώρα ψάχνω κάτι να πιω, κεφάλι καζάνι και φυσικά το στόμα στεγνό. Τώρα ψάχνω κάτι να πω του τύπου σ’ αγαπώ μωρό μου αλλά θα μείνω εδώ. Και πάλι σβήνει το φως... Το πάρτι δε σταματά..."
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις