A fashion verdict : Teever is the coolest Athenian brand right now

eng : Teever Clothing was founded by Stavros Amarantidis in Athens, Greece. Stavros is the guy people often tell him about the cool outfit he wears…“I was always looking for that simple T-Shirt with the cool stamp or design and at the same time it had to be somehow a unique piece” he says and that’s how Teever (comes from Tees and fever) came up.Teever tees are carefully designed one by one and always in asymmetrical order of shapes and colors. Apart from T-Shirts, Teever runs a project called Homebody (Decorative Linen Pillows) and a limited edition shoes collection among other. 
Stavros says : “In my previous jobs I used to work with vinyl, which is a very strong material that lasts in time and has a variety of great colors! There, I was designing vectors that afterwards were printed and sticked in surfaces that could be more than 2 meters high! Later on I got a job on an island that you could make your own T-Shirt! Three years later, I decided to combine my experience and make my own project, that I named Teever (comes from Tee and Feever).”“Teever is clothing, housewares, accessories and more, designed for people that are looking for something exclusive! So far it’s going great and I get a very positive feedback for my designs.”“The material I use is known as Vinyl. It’s a very strong material that lasts for years! Even if you wash it a lot, color won’t fade. T-Shirts are of Best Quality, 100% cotton and great fit!”“My influence is the Geometry of Schemes that surround us, everybody gets to see something inside these schemes, I also like music a lot and always listen to it when I am working. I mix Geometry with Colors, Art with Clothing and Influence with Reality.” Gold Rule: Love what you are doing!. Go Teever, go!

gr : Ξέρετε ότι είμαι ντροπαλή και δεν κάνω πολλά τετ α τετ και ντουέτα, αλλά αυτό το σημερινό το χάρηκα ιδιαίτερα, γιατί συνεντευξιάζω ένα αγόρι που φτιάχνει τα πιο ωραία t-shirts αυτής της πόλης. Τι λουλούδια, τι παπαγάλοι, υπέροχες στάμπες που τις φοράς και ανοίγει η καρδιά σου αλλά και το μάτι του απέναντι, με συνέπεια το καμάκι (1-0 για σένα). Πάμε να δούμε τι απαντά ο Σταύρος Αμαραντίδης, ο δημιουργός των TEEVER (Τ-shirts Fever) στα καίρια ερωτήματα που του έθεσα για το που πάει αυτός ο κόσμος και αν θα καταστραφεί (πλάκα κάνω, για μόδες, στυλ και άλλα αθηναϊκά τον ρώτησα τον άνθρωπο) : 
Για πες μας λίγα πράγματα για το brand σου. Πως το σκέφτηκες όλο αυτό, τα πρώτα σου βήματα, και πως έχει εξελιχθεί με τον καιρό. 

Έιχα δουλέψει ως γραφίστας τις εποχες που κάποιος έφευγε από επαρχεία, ερχόταν στην Αθήνα και έπιανε δουλειά σε γραφείο, γιατί επαρχεία δεν έχεις και πολλές επιλογές αν έχεις σπουδάσει γραφιστική. Μετά ήρθε η κρίση, η απόλυση, η νέα δουλειά, η γκρίνια και ήρθε αυτή η μέρα που κοιτάς πίσω στη ζωή σου και λες "ωραία τι έχω κάνει μέχρι τώρα? Τι μου αρέσει? Σε τι είμαι καλός? Και τι με χαλάει στη ζωή μου? Θα μαζέψω όλες τις γνώσεις και την τέχνη μου να κάνω αυτό που γουστάρω και μου ταιριάζει". 
Η τελευταία μου δουλειά ήταν σε νησί για μια σεζόν, σε ένα μαγαζί που τύπωνε t-shirt, τα κλασσικά funny σχέδια που γουστάρουν οι τουρίστες να παίρνουν για δώρα. Εγώ εν τω μεταξύ είχα φτιάξει μερικά δικά μου σχέδια, ένα μαύρο t-shirt με abstract πολύχρωμα τετράγωνα και ένα δεύτερο, ένα σκέτο Fluor πράσινο τρίγωνο σε μαύρο T-Shirt. Όποτε τα φορούσα οι φίλοι μου με ρωτούσαν από που τα πήρα. Και λέω, "ΛΕΣ?"   Έβαλα κάτω ένα budget που είχα στην άκρη και αρχικά μελέτησα το στήσιμο και την ταυτότητα του branding. Το όνομα ήθελα να έχει έξι γράμματα, να είναι catchy αλλά ταυτόχρονα να έχει σχέση και με το προϊόν. Το TEEVER ήρθε μετά από 2 βδομάδες από Τ-shirts (tees) Fever. Αρχικά ξεκίνησα με μαύρα t-shirt και βασικά χρώματα στα designs, μετά άσπρα t-shirts με χρυσό print και τώρα περλέ για τα τρίγωνα αλλά και κάποια άλλα χρώματα. 
Με λίγα λόγια πάνω στα 2 αρχικά σχέδια βασιστήκαν όλα τα υπόλοιπα, από τη μία δηλαδή ένα τρίγωνο σαν trademark το οποίο αλλάζει χρώμα και print σε κάθε T-Shirt και από την άλλη πολύχρωμα γεωμετρικά ασύμμετρα elements. 

Από πού εμπνέεσαι ? 

Είναι κάτι που δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς, έχω φάει κόλλημα με τα 90s, Fluor χρώματα, fantasy art, patterns με γεωμετρικά σχήματα, oversized ρούχα και πολύ χρώμα! Ταυτόχρονα με συγκινεί πολύ η φύση και όλη η ζωή που έχει δημιουργηθεί γύρω από αυτήν, τα ζώα και τα λουλούδια. Αν ήταν είδος μουσικής πάντως θα έλεγα ότι είναι σαν να ακούς ηλεκτρονική κλασσική μουσική. 

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία ενός νέου δημιουργικού ανθρώπου στην Ελλάδα σήμερα? 
Το budget για να υλοποιήσουν μια ιδέα, και τη διαχείριση αυτής. Παλιά ο καθένας άνοιγε μαγαζί με ότι του καπνίσει, κάποιοι από αυτούς πέτυχαν, κάποιοι απέτυχαν, ειδικά τώρα που τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα στις ανάγκες του Έλληνα, το φαινόμενο άνοιξε-κλείσε συμβαίνει πιο συχνά. 

Ποιο χρώμα δεν πρέπει να λείπει από τις ντουλάπες όλων μας? 
Το Λευκό! Οk και εγώ δε το συμπαθούσα, αλλά το εκτίμησα τώρα που δουλεύω πάνω σε λευκά t-shirt και βλέπω πόσο καλούς συνδυασμούς κάνουν τα prints. Σε συνδυασμό με μαύρο jean είναι απλά classic. 

Αν σου δινόταν η δυνατότητα να συνεργαστείς με έναν διάσημο για να δημιουργήσετε τη νέα σειρά Teever ποιος θα ήταν αυτός?
Δε το έχω σκεφτεί ποτέ αυτό! Αλλά σίγουρα με ενδιαφέρει να δουλέψω ομαδικά, είναι κάτι που μου έχει λείψει μιας και όλο το project Teever αποτελείται από ένα άτομο που τα κάνει όλα! 

Ποιον σχεδιαστή θεωρείς ότι «εντάξει, σκοτώνω για να του πάρω τα σχέδια και τα κάνω δικά μου».
Από μικρός την εκτιμούσα και νομίζω είναι τα vintage σχέδια της Benetton. Δε ξέρω αν έχουν κάποιο συγκεκριμένο σχεδιαστή. 

Οι Έλληνες είναι καλοντυμένοι (τι δεν σου αρέσει να βλέπεις στους δρόμους της πόλης που ζεις)? 
Μου αρέσουν ναι! Σίγουρα τα εκκεντρικά στυλ τραβάνε το μάτι αλλά χρειάζεται και το casual ντύσιμο, δε μπορώ με τίποτα αυτό το μίζερο γκρι παππουδίστικο στυλ (σακάκι- πουκάμισο-παντελόνι-σκαρπίνι) επίσης δε μου αρέσει να βλέπω t-shirts με λέξεις Bitch – Mykonos – χαζά statements και κακές αντιγραφές. 

Ποια γυναίκα θα ήθελες να γδύσεις (επειδή είναι κυρατσοκακοντυμένη, όχι για κάτι άλλο) 
Θα ήθελα να γδύσω τη γυναίκα που φοράει πολύ προκλητικά ρούχα, όχι τη ΣΕΞΥ, αλλά αυτή που τα ρούχα της φωνάζουν "ΟΚ είμαι ξέκωλο! "Baby you know who you are. 

Όταν βγαίνεις έξω, που πηγαίνεις συνήθως για ποτό, φαγητό, βόλτες, κινηματογράφο και ότι άλλο κάνεις? 
Είμαι άτομο της φύσης και της εξοχής, σπανίζω να πηγαίνω σε κλειστούς χώρους είτε για καφέ, είτε ποτό, είτε cinema, κινούμε με ποδήλατο παντού, κάνω πολλές βόλτες με φίλους στο κέντρο, αλλά πηγαίνω και μόνος μου σε διάφορα μέρη, Φιλοπάππου - Εθνικό κήπο κ.α. είναι για μένα λες και βγαίνω στον κήπο μου! 

Η Αθήνα είναι όμορφη πόλη τελικά, ή την ανεχόμαστε παθητικά? 
Η Αθήνα είναι μια πανέμορφη πόλη με μνημεία, πράσινο, θάλασσα, τουρισμό, super cool μέρη με γούστο - ακριβά και φτηνά! Απλά παρέχει τα πάντα. Aν για κάποιο λόγο χρειαστεί να φύγω από εδώ ειλικρινά θα λυπηθώ πολύ, όσο για το εξωτερικό, ήδη έχω μεταναστεύσει από επαρχεία για να είμαι στην Αθήνα και δε νομίζω να την άφηνα για κάποια άλλη πόλη. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις