Falling for Fall : Images of Autumn Style Inspiration

"Άντ΄από ‘δώ, άντ’ από ‘κεί, μου θέλετε και σχέση ανταποδοτική. Ούτε τι ώρα είναι δε θα σας πω, ούτε που ξέρω τι ‘ν’ αυτό που μόλις είπατε, τούτες τις ώρες τις απλοϊκές της εξομάλυνσης, τις στρογγυλέμενες, που τις προδίδουν οι δείκτες χωρίς λεπτοδείκτες  χάρη σας κάνω και δεν αφαιρούμαι, και δεν ανοίγω τα μάτια μου ανάποδα, να δω τι καιρό κάνει στην ανθρωπότητα....." Προχτές το βράδυ είδα στην Ηπίτου τα πρώτα πουλοβεράκια και θορυβήθηκα. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι ο Οκτώβριος είναι εδώ, το καλοκαίρι είναι ένα σχεδόν μακρινό παρελθόν και οι διακοπές μου είναι πια μια φράση "τι καλά περάσαμε".
Άναψα ένα τσιγάρο, ήπια ένα ουίσκι φθηνό σκέτο και δεν καλωσόρισα τον Οκτώβριο. Αυτός όμως ήρθε χωρίς να ρωτήσει κανέναν, εμένα, την διπλανή μου. Inspiration πολύ δεν έχω, αλλά αυτά τα outfits σίγουρα θα ήθελα να τα δω ελαφρώς τροποποιημένα σε δρόμους, οδούς και στενά της Αθήνας από τα κορίτσια αυτής της πόλης. Αν κάποιες στιγμές χαμογελάω μόνη ενώ περπατώ, είναι γιατί μου φτιάχνετε την διάθεση με την ανοιχτομυαλιά σας σε μια άγονη εποχή.

ENG : As we are counting the days for this winter to come and October is here, we bid September a bittersweet farewell with long walks and talks with friends. Some leaves are still green, if only for a while longer, but some have already begun turning, turning and falling, and girls have been traipsing about the city in trench coats and leather boots, and have been spending their mornings in cosy mohair sweaters, and so, to welcome the new season, here are some of my favorite images of cool and cosy autumn style . . .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις