Posh this world : the most stylish gentlemen in the streets of Milan


...Μία ανακατάταξη θέσεων και διαθέσεων, μία σταδιακή εξέλιξη και επιστροφή στο πριν, σε εκείνο το ξημέρωμα, στο ίδιο τραπέζι, στα ίδια χείλη. Απαιτήσεις και επιθυμίες της μίας βραδιάς, το πρωί το ξέρετε και οι δυο ότι θα σβήσουν, κι ας το επέλεξε μόνο εκείνος, το ξέρεις κι εσύ πως έτσι θα γίνει. Δέσιμο και συναίσθημα είναι λέξεις απαγορευμένες, όλα καθοδηγούνται εγκεφαλικά και αν δεν γίνεται ακόμα θα πρέπει να το βρεις. Και τελικά φεύγει. Μα ήταν η ώρα, το είχα δει το ρολόι, το είχα αισθανθεί, το είχα δει να συμβαίνει κάτω από το μαξιλάρι και στο πεζούλι του παραθύρου, στο καθρέφτισμα της θάλασσας. 
Μα δεν θα λύσω τα άλυτα, ούτε θα τρέξω να καταλάβω, δεν θα βάψω τον τοίχο μου ούτε θα πιω την αλμύρα, μα κυρίως δεν θα καταπιώ τον εαυτό μου, τον αυθορμητισμό μου και τα όνειρα μου που μου τρέφουν το χαμόγελο και μου μακραίνουν το βλέμμα και τα δάχτυλα για να αγγίζω και να αφουγκράζομαι πιο έντονα το παραμικρό πετάρισμα. Να το ξέρεις και εσύ μικρή μου πως θα τα καταφέρουμε να ξαναβγούμε στο φως γελαστές, ακόμα κι αν είμαστε με τα ίδια ρούχα, ακόμα κι αν το μαύρο φυλακίζει τον ήλιο, ακόμα και αν πάρουμε το ανάποδο λεωφορείο. Μη φοβάσαι, γιατί ούτε εγώ φοβάμαι και θέλει πείσμα και δύναμη να αισθάνεσαι και τον φόβο και την χαρά, μα κυρίως να αισθάνεσαι, να νιώθεις ζωντανό το μέσα σου ότι ανεβοκατεβαίνει, ότι ταράζεται και σε ξυπνά εκεί που η λογική σε περιορίζει. ...............
Κείμενο : Περιθώριο δύο ημερών / Πηγή Λο. Φωτογραφίες : Valiana Variantza, αποκλειστικά για την Miss Margaret Cruzemark. Καλή εβδομάδα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις